Gulp Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Klart han kan! To flotte navn:) Men nå heter jo gutten min Erlend, så jeg er kanskje inhabil, hehe.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Ja. Selv om jeg synest at Erlend er et vakkert navn og Bjørn ikke. Så Bjørn tar litt glansen av ett flott navn...Jeg personlig hadde nok valgt bare Erlend jeg da.....
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 nei nei nei, hva er det får en navnsammensetting??!! Høres helt grusomt ut, unskuld men er du fra bondelande?
lykkelig 3 BarnsMamma Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. februar 2008 He he ja faktisk er je fra bonde landet...men takk for alle svar,de kommer godt med....vi skal ha noe med bjørn uansett,for vi skal kalle opp....
FuriLaks Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Liker virkelig ikke den typen dobbeltnavn, men Erlend er kjempefint! Bjørn syns jeg ikke noe om.
april08baby Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Hvis du skal bruke Bjørn vil jeg bare si at jeg synes Bjørn Tore er ett fint navn.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 En i Klassen min på barneskolen het Bjørn Henrik. Et av de penere Bjørn-dobbeltnavnene etter min mening. men i løpet av 2-3 klasse fant guttene i klassen ut at initialene hans ble B-H. dette førte ikke mye godt med seg. Tenk litt over det når dere velger Bjørn-dobbeltnavn.. :-/
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #12 Skrevet 29. februar 2008 He he, ja BH er vel ikke noe kult kallenavn... Er det galt å være fra bondelandet da? :-( Jeg er fra bondelandet og er stolt av det! Synes det blir så utrivelig her inne når noen synes et navn er stygt og kaller det "lavklasse" eller "bondeknøl" o.l. Er det bare rike byfolk som har rett til å være her inne og diskutere navn? Det er jo greit å si meningene sine om navn, det er jo derfor vi er her? Men man trenger vel ikke å kalle noen fordet? Dette kan være litt sårende, tenk over det. Okei, tilbake til navnet Bjørn Erlend da.. Jeg synes det var et helt greit navn! :-) Er ikke så glad i Erlend. Men i et dobbeltnavn ble det litt finere. Ingenting i veien for at gutten ikke kan hete Bjørn Erlend! ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #13 Skrevet 29. februar 2008 om du skal ha Bjørn og et ant navn, så er Bjørn Hugo veldig fint. Dere skal være stolte av å være fra bondelandet, er nok ingen som vil henge ut andre og lage ustemmning her. Men man er her for å få høre andres meninger om hver andres innlegg. Og man kan faktisk noen ganger lett høre om noen er fra byen eller bondelandet på navna. Folk på landet har en tendens til og ha dobbelt navn som er tunge og utale, passer som oftes ikke sammen og er typisk norske. Mens byfolk har en tendens til og ha navn som er moderne, uvanlig eller alt får spesielle at det skulle ikke vært lov det heller.
lykkelig 3 BarnsMamma Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. mars 2008 Ja nå får vi se hva d blir til,har 2 gutter fra før med dobelt navn,men bruker somregel det første,men da har de muligheten til å velge selv om de vil bruke begge eller et av navna når de blir større,så om vi kaller guten vår bjørn erlend,blir det nok bjørn som blir mest brukt ja....å er ikke redd for å si att jeg er fra bondelandet,trives å har det godt her jeg....synes også att vi må få kunne spør om ting uten at folk skal komme med usaklige ting,helt greit at ikke alle liker det samme navne som meg,det hadde jo vært kjedelig...
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 1. mars 2008 #16 Skrevet 1. mars 2008 Ikke min navnesmak, men helt objektivt sett er det to navn som klinger veldig godt sammen, og som også fint kan brukes til daglig. Andre forslag til mellomnavn: Bjørn Olai (min favoritt...elsker navnet Olai) Bjørn Olav (heter den kjempekoselige onkelen min) Bjørn Even Bjørn Eskil Bjørn Sondre Bjørn Joakim Bjørn Annar
Vannmann35 Skrevet 1. mars 2008 #17 Skrevet 1. mars 2008 Klart han kan hete det :-) Er ikke så glad i Erlend da, liker bedre Erling men... Bjørn er tøft - vet om en liten en. Og - ingenting galt med bondelandet!
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. mars 2008 #19 Skrevet 1. mars 2008 Liker verken Bjørn eller Erlend.....
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #20 Skrevet 1. mars 2008 jeg syns Bjørn Erlend er fint jeg... slår ihvertfall hæla under mange av de andre forslagene her...så det kan du absolutt bruke!!!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #21 Skrevet 1. mars 2008 Bjørn Erlend klinger fint :-) Personlig er jeg ikke så glad i navnet Erlend da, men han kan absolutt hete det! Bjørn er et av mine favorittnavn.
Jeanskin Skrevet 1. mars 2008 #23 Skrevet 1. mars 2008 Ja, det var ikke det verste jeg har hørt! Hørte forøvrig på sporten i stad at Bjørn Dæhlie heter Bjørn Erlend Dæhlie! Artig
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #24 Skrevet 1. mars 2008 Hva er galt med å være fra bondelandet da? Snakk om å ha fordommer!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #25 Skrevet 1. mars 2008 Hva er det som er feil med Bjørn har en bror som heter Bjørn +dobbelt navn og han har ikke tatt skade av det. Så bare bruk det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå