Gå til innhold

Spørsmål ang. Easywalker sky. Noen som kan svare??

Anbefalte innlegg

- hvor mye koster en Easywalker sky vogn (sportsvogn,!ikke med bag)

- Kan man bruke Izi sleep bilstolen på understellet?

- kan man bruke et sporsvogntrekk (2008 mod.) på understellet til 2007 modellen, og dermed få full liggestilling?

eller er understellet på 2007/ 2008 modellene ulike?

Er litt forvirret her. Har iallefall forstått det slik at på 2007 modellene er det ikke full liggestilling, men på 2008 modellene er det det? har også forstått det slik at man kan bruk maxi cosi bilstolen på denne vogna?

Takker for svar =)

Fortsetter under...

Både 07 og 08 har full liggestilling, men 08 har et ekstra klips for å få en rettere sittestilling. Det er bilde av 07 og 08 med sittestillinger inne på www.vogndilla.com, bare gå inn på "showroom" så finner du bilde.

Sky har adapter til maxicosi, og den skal passe til izi sleep.

Du kan bruke trekk fra 08 på 07, men vet ikke hvor du eventuelt kan få tak i det.

Takk for tips til vogndilla.com.!!

Var nettopp inne på siden og fikk se at izi sleep bilstolene ikke passer til EW vognene =( stort sett bare quinny vognene som passet.

må vurdere om jeg skal kjøpe en vogn som kan passe til denne bilstolen (siden vi alt har kjøpt den) eller en vogn som vi ikke kan bruke bilstolen på. Er ikke sikkert det blir så mye brukt heller???

Jeg kjøpte en quinny zapp til å feste bilstolen på (IZI sleeep) Den er så liten at du ikke merker at den ligger i baggasjerommet. Etter at mini fylte året, har vi brukt den som bilvogn til småturer (ryggen kan ikke leges ned). Som understell til bilstol er den i alle fall superkjekk, for man bruker ikke akkurat å gå tur med bilstol.

Grunnen til at jeg mener IZI sleep bør passe på easywalker, er at du bruker de samme adapterne som maxi cosi på zapp. Ser også at adapterne til sky har samme oppbygning, så forstår egentlig ikke hvorfor det ikke skulle gå? Om maxicosi kan festes på begge, så bør jo IZI sleep også kunne festes på begge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...