Gjest Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Vennina mi ordnet så å si alt for hun elsker sånt og jobber med det! Trekte om stolene og sydde duker av spandeks som var bestilt fra USA.Genialt! Det ble utrolig flott:o) Hun laget papiret, bordekorasjonene, lyspynt, bordkort, duk mm selv .
2 gutter og 1 jente Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 virkelig gjennomfoert gitt! Var kjempeflott!!!!
Kahbean Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Stilig!!! Hvor bestilt dere dem fra? Har du nettadresse? Vil gjerne "låne" ideen din hvis jeg får Send meg PM med adressen hvis du kan! Er ikke inne på her så ofte... finn aldri tilbake til gamle innlegg for å lese svar...hehe
2 i talet Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Eg er skikkelig imponert, so fint da var :-)
Hikken Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Oi.... Jeg ser en over her gjerne vil "låne" idèen din. Jeg vil gjerne låne venninna di også jeg. Så utrolig nydelig og gjennomført :-)
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Takker å bukker:o) Ja, hun er kjempe flink!!! Hun kommer fra USa og har bestilt spandeksen av venner som hun jobbet sammen med der tidligere. Så dessverre kan jeg ikke hjelpe dere med det:o( Hun var Party maker der og har laget fest for mange store kjendiser:o)))
Mamman til M&E Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Stilig! :-) Heldig du som har en så kreativ venninne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå