Gå til innhold

Kan noen svare meg ang. Ketolyse??


snuske♥2

Anbefalte innlegg

jeg har gått på ketolysekuren nå i snart 4 uker, og har bare tatt av 3 kg!! hva jør jeg feil??

 

kostholdet ser somregel slik ut:

frokost/lunsj: eggerøre(2egg) og bacon(3skiver) eller eggeomelett (pølser/skinke/champinjong/løk)

middag: kylling, svin, kjøttdeig eller biff med fløtegratinert brokkoli/blomkål og salat.

kvelds/mellommåltid: ost, valnøtter, spekemat, baconsvor, agurk, paprika.

 

drikke: vann, funlight og pepsi max.

 

jeg trener styrke 2 ganger i uken og går mye tur. hvorfor går jeg ikke ned mer, har lest at mange går ned 3-6 kg bare første uken!! er det kun de som er veldig overvektige ved start? ved start var jeg 74kg og 172cm.

 

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg begynte 2.januar og da veide jeg 70 (er 1,65)

Siden da har jeg gått ned ca.2-3 kg.

Har prøvd å måle midje,hofte og lår men er liksom samme mål ennå,men merker at buksene ikke strammer fullt så mye.

Er vet ikke direkte overvektig men har handtak på sidene og mage som jeg vil ha bort.

Synes det går veldig sakte så kan være noe i det at det er "enklere" for overvektige å miste fett.

Skal prøve å "holde ut" par mnd til så får se om det skjer noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg auka på med fett, og minka litt med mengde protein,då løsna det igjen.Hos meg og så er det ikkje så mange kiloa ,men handtak og mage.Bruk cocosa oljen,lettere å auke opp mengde fett med den.Lager meg kakao som eg har lov å drikke.Det hjalp så og sei med det same,og enda har eg vært veldig rolig no pga at eg ha vore sjuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steiker du all maten i cocosa-oljen da? hvor får du kjøpt den? jeg har bare brukt meierismør til nå da, trodde det var det beste..... har du oppskrift på denne kakaoen? hørtes deilig ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...