Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Har hørt at det finnes, men ikke fått navnet på det. Noen som vet. Skal ut å reise, og tenkte det kunne vært lurt å hatt på flyplassen.
gutt060606&jente010110 Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 hei=) vet det skal være noen vevde sjal som en kan bruke til større barn. eg har selv et elastisk sjal eg brukte til han var ca 10 kilo. nå bruker eg en babyhawk (babyhawk.com) da bærer eg han på ryggen=) kjenner ikke noe på rygen at eg bærer han(han er ca 12 kilo) , føles bare ut som om eg har lagt på meg noen kilo;) lotusbarn.no har mange bæreting=)
guita Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Det er mange typer vevde sjal som kan brukes. Men ofte er feks en mei tai like greit, når de er så store sitter de godt i slike og de er lettere å hanskes med. Eller en formsydd bæresele som feks Beco. Ta turen innom tettinntil.no, der er det masse info og linker til nettbutikker!
Muffinsmamma Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Ikke bæresjal da men... Ergo er veldig bra til barn over 10 kg
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 jeg bruker elastisk sjal til snuppa her på 10 kg. Hun elsker det
MammaLinda Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Når jeg brukte baby bjøren siste gang var sønnen min 8mnd og veide 9 kg, bærte han bare et lite stykke, fikk så vondt i ryggen... Jeg ville anbefalt heller en bæremeis eller en liten reisetrille/paraplytrille som du får plass til som håndbagasje på flyet. Den til quinny er gokjent som håndbagasje.
Herkules Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Det er fordi baby bjørn er no dritt i forhold til sjal. Jeg bærer min på 12,5 kg i elastisk sjal men helst i vevd sjal Bruker også mei tai nå Ellers så går han mest da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå