Gå til innhold

Da må jeg forlate klubben...

Anbefalte innlegg

På mandag var jeg på første kontroll hos jordmor. 16 uker på vei. Jordmoren fant ingen fosterlyd og ordnet derfor en ultralyd til meg i går. Jeg var veldig urolig før timen. Og som jeg fryktet så var forsteret dødt.

Var på sykehuset i går kveld og fjernet det.

Veldig trist. Har ventet og gledet meg i tre måneder, men vi skal iallfall prøve igjen.

Lykke til mned svangerskapet alle dere andre.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137005402-da-m%C3%A5-jeg-forlate-klubben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist! Håper det går bra med dere.. Når noe slikt skjer så føles det helt meningsløst. Jeg har selv opplevd en ma, og synes det var knalltøft. Vi bestemte oss for å prøve til igjen ved første anledning og fikk full klaff. Håper det ikke tar så veldig lang tid før du også er gravid igjen! Lykke til!

Ps. jeg var i uke 14 da det ble oppdaget at fosteret var død, det hadde sluttet å leve i uke 9. Hvet du når hjertet til din lille engel sluttet å slå?

Annonse

uff. føler skikkelig med deg. har selv hatt ma både i uke 12 og 14. Når man er såpass på vei har man virkelig begynt å glede seg også. Håper dere får det til snart igjen så du kommer fort tilbake på bim. Mange trøste klemmer til deg

Hei!

Jeg ser veldig frem til å bli gravid igjen. Godt å høre at det ikke tok så lang tid før du ble gravid igjen. Har lest om så mange som mister gang på gang og sliter med å bli gravid igjen.

Fosteret mitt så ut til å være 12 uker gammelt. Så det lå der fredfullt i fire uker...

Takk for det. :) Selv om det er mange som opplever dette og at sånn er bare livet så er det en sorg. Jeg gråter mye og føler jeg ikke vil komme helt over det før jeg er gravid igjen.

Lykke til med svangerskapet.

Ille å lese dette i denne klubben nå, jeg er i uke 17 og skal til ultralyd neste uke og da har jeg sett babyen 3ganger allerede og vet at det lever der inne hvis ikke hadde jeg fått helt fnatt av å lese dette. Trodde jeg var trygg nå men man skal aldri være for trygg.... Lykke til videre :)

begynte å tørke tårer her jeg... :( heldigvis fant legen hjertelyden da jeg var på kontroll i går på tirsdag... men nå har jeg så pass mye mage fra før så var overraska og veldi glad for at han fant den.... det kan umulig være noe som er værre enn å oppleve det du nettopp har opplevd...

Håper dere får det til igjen.... krysser fingrene for dere :)

Mange varme klemmer fra meg til deg :)

Annonse

Så forferdelig trist... Klart det er en sorg! Spiller ingen rolle om "sånn er bare livet", det er jo like ille for det. Ikke vær redd for å sørge. Man har jo følelser for det livet man bærer. Vi planlegger jo faktisk hele familielivet etter barnet som "skal komme". Ikke skam deg over sorgen din.

Lykke til videre i livet. Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...