bruse Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Skal kjøpe bursdagspressang til et barn jeg er fadder til, blir 1 år. Har lyst å kjøpe noe "bra", noe nyttig eller lærerikt. Ikke noe teit leketøy som uler og spretter og som er kjedelig etter en uke. Hadde bestemt meg for å kjøpe en fin sparebøsse. Bestilte en kjempekul en: http://www.plymshop.no/Category.aspx?CategoryId=03e40dda894e49ec9095f8da2593cac0&gclid=CMDO9_Dp4pECFQJCMAodjT82YA Men da jeg fikk den så jeg at det stod at den ikke var egnet for barn av sikkerhetsmessige årsaker (skarpe kanter o.l.), så da kan jeg vel ikke gi den. Og nå har jeg bare en dag igjen på meg. Noen gode tips?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Hva med bøker? Den ene fadderen til eldste min kom med en kjempefin barnebibel til bursdagen hans, men stive sider og klaffer til å titte bak. Han ble kjempeglad i den boken, og siden jeg overhodet ikke er kristen er jeg redd de bibelhistoriene er den eneste religionsundervisningen han har fått ;-)
bruse Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 Tja. Akkurat bibel har jeg ikke lyst å gi, siden hverken jeg eller foreldrene hans er spesielt kristne. Bøker generelt er jeg for, men han fikk eventyrsamling i dåpen, og bok til jul, så føler kanskje det er litt fantasiløst å gi bok denne gangen også....
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Har mest forslag til leker jeg som har vært populære mellom 1-2år: Puslespill Briomann med ringer(sånn til så stable ringer oppå hverandre) Verktøykoffert med elektrisk lekedrill Lekekjøkken Skinntøfler ala Robeez Barne/baby Buff
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Schleich dyr. Gutten vår har spart på de siden litt før han var ett år. (Vi kjøpte ett dyr til han hver gang han var på sykehuset og tok større blodprøver og andre ubehagelige tester og behandlinger, og det har blitt en del dyr. Han fikk også noen til bursdagen sin). De koster litt, men har en utrolig kvalitet og har et naturlig utseende. Han har lekt med de fra litt før han var åren og kunne navn på en del av de da han var 13-14 mnd. Sunn og holdbar leke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå