sirupsnippen_med_2små Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Det flaueste jeg selv kunne gjort er å snakke engelsk med noen som ikke kan mitt eget språk! Jeg hadde mye heller prompa, bæsja på do mens han har vært på badet, eller glemt å trukket ned etter meg etter at jeg har vært skikkelig dårlig i magen, enn å snakke engelsk! Hehe....
schnuppi Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Tror jeg heller ville snakket dårlig engelsk,enn å sitte på do å bæsje mens han var der..hehe. Men å prompe hadde ikke gjort meg noe...hehe.
*3 prinsesser* Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 GÅ PÅ DO, det var det første og eneste jeg tenkte på. Har aldri gjort det og vil aldri gjøre det frivillig!
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Bæsjer ALDRI foran mannen. Ikke engang om han står innenfor hørevidde, hehe... jeg syns det er pinlig å prompe foran ham, det har skjedd en eneste gang, og det var i forgårs. Vil helst unngå det. Ellers syns jeg det er unødvendig at han ser meg barbere meg diverse steder, skifte bind og denslag personlige ting - ikke fordi det er pinlig, men jeg syns man godt kan bevare litt av "mystikken" i et forhold selv om man bor sammen.
Mockanin Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Helt enig med deg når det gjelder engelsken. Mannen min snakker mye engelsk på jobben og er flink til. Selv er jeg helt kål og får angst bare ved tanke på det.
sirupsnippen_med_2små Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. februar 2008 Det er rett og slett helt forferdelig når den situasjonen dukker opp! Har noen polakker som bor i samme bygning som oss, og de ringte på hos oss en dag mannen min ikke var hjemme, og jeg måtte snakke med de på engelsk! Hodet mitt eksploderte innvendig! Jeg klarte så vidt å få sagt noe som helst! Jeg er faktisk flink til å snakke engelsk, hvis jeg vil. Men jeg får nesten annfall når jeg MÅ snakke engelsk, og spesielt når det er andre jeg kjenner tilstede! Har vel noe med at jeg har fått den angsten fordi noen lo av meg engang da jeg var 16år og snakket engelsk med en fyr, og da hang de seg så inndelig opp i et ord jeg hadde sagt feil. Men fyren la faktisk ikke merke til det! Hehe...
sirupsnippen_med_2små Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. februar 2008 Ah, kom på enda en ting jeg helst vil slippe! Å bli tatt på fersken når jeg synger alt jeg har, og tror selv at jeg er drit flink! Når man hører at man virkelig prøver å være så flink som mulig. Med falsett og alt som hører med! Hehe....DET hadde vært flaut!
It's all about me Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Det eneste jeg har brydd meg noe om tidligere er å bæsje så han hører det. Men så delte vi rom på sykehuset etter ks'et og det bare måtte ut da han var inne på badet og skiftet på lillegutt. Så nå er ikke det noe problem heller. Faktisk er det ingen sånne ekle ting som gjør meg flau ovenfor han. I dette svangerskapet har jeg hatt all verdens merklige underlivsproblemer og har hver gang bøyd meg frem foran han pekt og sakt "se hva som har skjedd nå da....." He he he. Flere ting som er flaut ovenfor andre, men ovenfor han kan jeg gjøre alt )
sirupsnippen_med_2små Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. februar 2008 Hehehe...! Vi er nesten slike vi også, dobesøk er ikke flaut lengere, og jeg kan gå på do mens han er inne på badet, men jeg ser helst at jeg slipper! Rart hvor mye et forhold forandrer seg etterhvert, når man tenker på at ALT det der var det værste man kunne gjøre, og vi jenter bæsje ikke og i så fall var det rosa sukkerkuler. Etter at jeg ble matforgiftet på bobiltur i fjor sommer, så fikk med seg alt hva naturen bydde på! Hehe....det var litt av en tur! Han sovna til slutt av lukta sa han, døste av! Hehehe....!
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Gå på do eller fise. Hadde ikke problemer med det foran xen, men får meg ikke til å gjøre det foran typen. syns det er noe som bør forbli privat:)
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 Hehehe, nå kom jeg til å tenke på en venninne av meg, som skulle på kjærlighetsferie sammen med sin relativt nye flamme. De ble begge matforgiftet første kvelden, og tilbrakte veldig mye tid på en do som ikke var særlig godt lyd-isolert for å si det sånn, hehe... De ble svært godt kjent på den turen, kan man vel trygt si.
Dailis Skrevet 29. februar 2008 #12 Skrevet 29. februar 2008 Etter snart 10 år og 4 barnefødsler er det nok ikke så mye igjen. Har vært "blottlagt" for mange ganger:P Kjekt og det da.
2 gutter og 1 jente Skrevet 29. februar 2008 #14 Skrevet 29. februar 2008 jeg kan virkelig ikke komme paa noen ting...jeg har vist ingen hemninger. Hvis jeg maa paa do og han er der saa gjoer jeg det. har jeg sprutbaesj saa ler jeg bare av at han rynker paa nesa. Trenger ikke mystikk foeler jeg, og vil ikke gaa rundt og late som at jeg ikke driter eller fiser....naar jeg er gravid saa gasser det nesten konstant av meg! hoho NICE!!!!
*ale* Skrevet 29. februar 2008 #15 Skrevet 29. februar 2008 Skifte tampong... Hadde ikke brydd ham det minste men vil helst unngå det ja:) Ellers har han sett det meste
Scorpiogi Skrevet 29. februar 2008 #16 Skrevet 29. februar 2008 bæsje er vel ubekvemt, men ellers er det å PRESTERE, hva som helst.
mai mammaen til to Skrevet 29. februar 2008 #17 Skrevet 29. februar 2008 der er eg enig... eg hater snakke engelsk. det verste er jo at halve slekten hans er skotsk da
lenej :o) Skrevet 29. februar 2008 #18 Skrevet 29. februar 2008 bytte tamponger. ellers går både engelsk greit, synging, fjerting, do-gåing.. ja, vi har et veldig åpent forhold... måtte spørre mannen min nå om hva han syntes var flaut. å hverken driting, fjerting eller noe annet var flaut da.. så han sa at vi har vel bare et sånt forhold der ingenting er flaut. vi er jo bare mennesker, så alt vi gjør er jo bare naturlig...!
Mille** Skrevet 29. februar 2008 #19 Skrevet 29. februar 2008 Er ikke flau for noe forran han, sier som flere andre her, etter over 11 år sammen og to barnefødsler så er det ikke mye igjen å skjule. ;o)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 29. februar 2008 #20 Skrevet 29. februar 2008 Snakke engelsk er ikke noe problem, min gamle flamme snakket ikke norsk da han flyttet hit, så det gikk på engelsk. Mannen min derimot vil ikke snakke engelsk foran meg. Men å gå på toalettet gjør jeg helst i fred.
sirupsnippen_med_2små Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #21 Skrevet 29. februar 2008 Kan ikke noe for det, men nå kommer bæsjtissogpromp humoren min sterkt fram her! Sitter her å ler høyt for meg selv! En annen ting jeg synes er flaut foran typen er hvis vi har en skikkelig krangel, og jeg dytter han ut inngangsdøra, og jakka mi henger igjen på utsiden, og der står vi på hver vår side av døra og vet ikke om vi skal le eller grine!
Symr@ Skrevet 29. februar 2008 #22 Skrevet 29. februar 2008 He he dette var morsomt:) Etter 16 år sammen er det ikke mye som er flaut lenger, men bæsje det gjør jeg alene.
Silja FullFres McQueen Skrevet 29. februar 2008 #24 Skrevet 29. februar 2008 Hæ? Seriøst? Onanerer du aldri foran typen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå