Gå til innhold

Til syden- hva skal han ha på når han bader?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 8 mnd. Skal jeg kjøpe med badebleioer? Eller skal han bare ha på en badebukse og få lov til å tisse i vannet? Det er jo klor, så... Hva er vanlig egentlig? Ser jo mange har de nakne også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt med småbarn i syden jeg da, men jeg vil likevel anbefale deg badebleier. Hadde et uhell med sønnen da han var 1,5... Bæsja i badebuksa i babybassenget på badeland. Lite stas gitt :P

Brukte derimot badebleie på snuppa på 4mnd da vi var i basseng nå, bæsja hun også men bleien holdt alt på plass til vi fikk skiftet.

Skrevet

Hadde akkurat den samtalen med søstera mi, forsto det sånn at de er kjempestrenge med bæsjing i bassenget der nede. De tømmer bassenget på foreldrenes regning! Hun kjøpte med masse badebleier...

Skrevet

Reiste til syden i fjor med ett vennepar som hadde en sønn på da 8 mnd. De hadde med noen badebleier de brukte innimellom, ellers bada han naken eller i badenbukse. Det er jo begrensa hvor lenge man bader med de små i ett strekk.. Dessuten, når de er blitt så gamle ser man som regel når barna er i ferd med å "ta i" og bæsje. Rekker jo ta han ut av bassenget da vil jeg tro. :)

Skrevet

Jeg ville hatt badebleie og bade"dress" sånn som tar av for strålingen. Det var veldig vanlig da jeg bodde i Australia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...