Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Han er 8 mnd. Skal jeg kjøpe med badebleioer? Eller skal han bare ha på en badebukse og få lov til å tisse i vannet? Det er jo klor, så... Hva er vanlig egentlig? Ser jo mange har de nakne også..
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Har ikke hatt med småbarn i syden jeg da, men jeg vil likevel anbefale deg badebleier. Hadde et uhell med sønnen da han var 1,5... Bæsja i badebuksa i babybassenget på badeland. Lite stas gitt Brukte derimot badebleie på snuppa på 4mnd da vi var i basseng nå, bæsja hun også men bleien holdt alt på plass til vi fikk skiftet.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Hadde akkurat den samtalen med søstera mi, forsto det sånn at de er kjempestrenge med bæsjing i bassenget der nede. De tømmer bassenget på foreldrenes regning! Hun kjøpte med masse badebleier...
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Reiste til syden i fjor med ett vennepar som hadde en sønn på da 8 mnd. De hadde med noen badebleier de brukte innimellom, ellers bada han naken eller i badenbukse. Det er jo begrensa hvor lenge man bader med de små i ett strekk.. Dessuten, når de er blitt så gamle ser man som regel når barna er i ferd med å "ta i" og bæsje. Rekker jo ta han ut av bassenget da vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Jeg ville hatt badebleie og bade"dress" sånn som tar av for strålingen. Det var veldig vanlig da jeg bodde i Australia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå