Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Hva synes dere om at andre i familien skal la babyene deres sutte på armene/hendene deres? Har sett min mamma gjøre dette flere ganger og hun synes visst at det er veldig moro. Liker det ikke helt jeg, hvem vet hvilke bakterier hun har på seg? Hun har jo ikke nyvaska hender hele tida. Hun kan jo ha tatt borti masse rart siden sist hun vaska hendene. Er jeg overhysterisk? Hvordan si fra på en fin måte?
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Ville ikke sagt noe dersom det var snakk om min mor, men ville ikke likt det dersom alle og enhver stappet pølsene sine inn i munnen til barnet mitt. Hvorfor tror du din mor er "skitnere" enn deg selv, det syns jeg kanskje er litt spesielt. Men nå kjenner jeg ikke moren din da, du har kanskje dine grunner?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Jeg hadde ikke brydd meg hvis det var min mor men jeg liker ikke at svigermor gjør det. Hun er storrøyker og har gule, ekkle hender.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har kontroll på når jeg vaska hendene mine sist. Lar han ikke sutte på meg hvis det er en stund siden. Kan jo være borti masse rart selv om man er hjemme også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå