ivf-MaMaMø Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 har gått 8 dager på sprøyte. Puregon 225 IE Og var til UL i dag. Gynekologen bare satt å skratta og lo for ho hadde ikkje sett maken.. Eg hadde iallfall 20 eggposer på hver eggstokk.. De lå på 14mm og oppover.. Skal ha uttak på tirsdag, kjenner eg e litt redd for overproduksjon nå.. Men får bare håpe det går bra..
Viktoriana Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Det var voldsomt! Håper du ikke blir overstimulert for det skal visst ikke være så gøy. Lykke til med uttaket - håper det er mange fine egg.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Det er jo kjempebra med mange egg. De tok ut 23 egg til meg, og 17 ble befrukta. Vi fikk 9 på frys, og er nå i gang med 1. fryseforsøk. Jeg var lett overstimulert, men fikk bare beskjed om å drikke masse vann da jeg kom hjem.
mara (",) Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Det hørtes da voldsomt ut! Gjorde de om dosen din på puregon da? Du må være flink å drikke MYE!!! Jeg tok ut 23 egg tidlig denne uka, og er overstimulert.Har endel væske i buken og det er innmari smertefullt... Håper alt går bra for deg!! :-)
ivf-MaMaMø Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2008 Ussj da... Skjønner at eg e ganske overstimulert da ja.. Skal ta samme IE frem til uttak, altså bare i dag og i måren igjen.. Det var visst for å opprettholde de.. Men kossen e det med overstimulering, e det når det e mange egg i fin størreklse eller når eggposene er mange og alt for store??? Prøver å få i meg mye veske.. Synes eg har vært tørst i det siste i tillegg så det skal gå fint å få i seg væske. Off, det høres ikkje godt ut med den væsken i buken altså.. Har i tillegg fått influensa til sambo.. Begynte med feber i kveld.. Så dette kan bli artig, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå