Lacey*har fått erta Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Nå har jeg nettopp vært på UL i dag. Fikk tidlig pga sa forrige gang (november) Og jaggu hadde ikke det lille kreket gått hen og slutte å utvikle seg denne gangen også Min andre sa på rad, men jeg gir ikke opp. Jeg vet jeg kan:) Så da blir det stork igjen da når kroppen kommer i orden igjen! Lykke til alle andre!
Eira2010 Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Uff, det var trist å høre! Godt at du ikke har mistet motet og tenker positivt! Krysser fingrene for at du treffer gullegget neste gang:) Lykke til!
StorkeMammaen Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Åh så trist. Godt du har mot!! Mange lykkeønskninger..
Tjorven1 Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Nei, så trist å høre.. Men som du skriver, neste gang går det. Har selv en sa bak meg i uke 5+6, og har lest mye på nettet om det, har ikm om en uke, men har lest om mange som har 2 sa etter hverandre, for så lykkes på tredje forsøk. Spurte gyn min om det var vanlig, og han mente at det var sånn 50/50. Hmm merkelig det der at det ofte er to etterhverandre for så å lykkes på det tredje forsøket.. ja ja ja det er vel noe bak det at.. på det tredje skal det skje :-) Hvor langt var du på vei? Hvor lenge har du fått beskjed å vente? Lykke lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå