mor til 3 i april Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Hei :-) I dag har jeg vært på UL. Tv1 ligger i seteleie, så da blir det KS den 31 mars. ca 2 uker før termin. Gleder meg kjempe masse, bare 4 uker igjen JIPPI :-) :-)
phantomet Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Det må føles ganske så fint å vite når de kommer...mer bestemt enn sånn ca... Håper de siste fire ukene dine ikke føles for lange, men at du klarer å glede deg den siste tiden til endelig å treffe de små. lykke til!
sommerfuglene Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Så godt det må være å ha ein dato i forholde seg til, blir litt meir virkelig då vil eg tru... Håper du er i god form, og kan nyte desse siste vekene og samle energi
mor til 3 i april Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2008 Takk :-) Ja, det føles ganske så godt å ha ein dato å se frem til. Jeg er i kjempe god form, nå skal jeg bare kose meg disse siste ukene jeg har igjen :-)
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Så spennende da. Ja nå må du bare kose deg og slappe godt av før tvillingene dine kommer.. Begge mine ligger gutter ligger i sete, har termin 25 mars, men har ikke fått vite om det blir naturlig eller KS... Kjenner jeg ble litt bekymret nå
mor til 3 i april Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. februar 2008 Hei Gemini, Hvis tv1 fortsatt ligger i sete om noen uker, tror jeg kanskje det blir KS på deg og... Håper du snart får svar...lykke til :-)
Betten1 Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 kan jeg spørre hvorfor de skal ta keisersnitt på deg? er det eget valg? Jeg født tvillinger i september med en i sete og jeg fødte vanlig det var ikke snakk om keisersnit med mindre de lå på tvers.
mor til 3 i april Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2008 Ja jeg ville ha KS pga traumatisk førstefødsel. Men fikk KS pga at tv1 ligger i sete. Hva det tv1 eller 2 som lå i sete? for hvis det var tv2 kan du føde helt vanlig.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 MIne har ligget i sete siden januar, de har ikke snudd seg enda.. men det kan jo enda skje.. Skal på ktr i neste uke, får sikkert svar da. Samme for meg hva det blir egentlig, bare de kommer seg trygt ut. Bare det ikke blir noe haste-KS, det vil jeg ikke!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå