Gå til innhold

Tvillingene kommer den 31 mars :-)

mor til 3 i april

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-)

I dag har jeg vært på UL. Tv1 ligger i seteleie, så da blir det KS den 31 mars. ca 2 uker før termin. Gleder meg kjempe masse, bare 4 uker igjen JIPPI :-) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må føles ganske så fint å vite når de kommer...mer bestemt enn sånn ca...

Håper de siste fire ukene dine ikke føles for lange, men at du klarer å glede deg den siste tiden til endelig å treffe de små.

lykke til!

Skrevet

Så godt det må være å ha ein dato i forholde seg til, blir litt meir virkelig då vil eg tru... Håper du er i god form, og kan nyte desse siste vekene og samle energi :)

Skrevet

Takk :-)

Ja, det føles ganske så godt å ha ein dato å se frem til. Jeg er i kjempe god form, nå skal jeg bare kose meg disse siste ukene jeg har igjen :-)

Skrevet

Så spennende da. Ja nå må du bare kose deg og slappe godt av før tvillingene dine kommer..

Begge mine ligger gutter ligger i sete, har termin 25 mars, men har ikke fått vite om det blir naturlig eller KS... Kjenner jeg ble litt bekymret nå :)

Skrevet

Hei Gemini,

Hvis tv1 fortsatt ligger i sete om noen uker, tror jeg kanskje det blir KS på deg og...

Håper du snart får svar...lykke til :-)

Skrevet

kan jeg spørre hvorfor de skal ta keisersnitt på deg? er det eget valg? Jeg født tvillinger i september med en i sete og jeg fødte vanlig det var ikke snakk om keisersnit med mindre de lå på tvers.

Skrevet

Ja jeg ville ha KS pga traumatisk førstefødsel. Men fikk KS pga at tv1 ligger i sete.

Hva det tv1 eller 2 som lå i sete? for hvis det var tv2 kan du føde helt vanlig.

Skrevet

MIne har ligget i sete siden januar, de har ikke snudd seg enda.. men det kan jo enda skje.. Skal på ktr i neste uke, får sikkert svar da. Samme for meg hva det blir egentlig, bare de kommer seg trygt ut. Bare det ikke blir noe haste-KS, det vil jeg ikke!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...