*Zena* Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Fra kl 06 i morges og til nå har vesla på ett år bare sovet 20 min....ho er overtrøtt og sliten, men bare SKRIKER når jeg legger henne i senga. Gikk en lang tur og da sovnet hun 20 min, bare for å våkne og skrike igjen. Tror ikke hun har vondt noe sted heller, for hun var blid som ei sol hele formiddagen... Hvordan få en overtrøtt unge til å finne roen...er det noen triks? ;o)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Vi måtte ty til et helsekostprodukt som het Avena Sativa (havreuttrekk). Helsesøster anbefalte det og det virket! Ungen blir ikke trøtt men det blir roligere. Klarte å finne søvnen. Er visst noe med havre som virker beroligende. Her fikk vi et nytt liv etter på. Hadde det forresten det som dere, bare at vi hadde det hele døgnet rundt..
mams06 Skrevet 3. mars 2008 #3 Skrevet 3. mars 2008 Hei, jeg ville nok prøvd med å bare la henne være oppe og heller prøvd med litt varm melk som ofte er søvndyssende. Det er nå verdt et forsøk før du begynner med noe i tillegg. Her var det slik en runde da jekslene var i anmarsj.
rosa og en blå Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 nå vet eg ikke helt korleis du gjør leggetidene.. men uansett, prøv å legg henne en time før:) mine vil sove en time etter frokost.. (første luren) om kvelden tok vi kveldstellet kl hal 6. og vesla var i seng kvart over 6.. sov som en stein, og sov faktisk lengre enn de gangene hun var oppe senere. vet dette ikke var akkurat det trikset du var ute etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå