Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Vi er prøvere igjen allerede, og har blitt spådd en del på disse sidene i forhold til når graviditet vil intreffe o.s.v. Men det er en del forskjellige svar å få, selvom det er noe som går igjen. Så da lurer jeg på om det er noen dere har hatt spesielle positive erfaringer med?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Tribal så at jeg hadde cyste på eggstokken før jeg skulle til utredning for endometriose. Men jeg tror ikke hun spår sånn til vanlig.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Nei, jeg har ikke sett henne der inne i allefall. HI
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 mammalari spådde at jeg var gravid med jente før jeg visste selv at jeg var gravid. testet positivt 4 dager før IKM... gjenstår å se om det faktisk er en jente
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 så spennende! mamalari har spådd meg og=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå