Gå til innhold

Min 3mnd gamle gutt sutrer og hyler, dag og natt...Er det tenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sutrer og griner, har blitt gradvis mer og mer de siste to uker og nå sutrer han hele dagen, griner om kvelden og sover dårlig..stapper konstant nevene og fingrene inn i munnen og blir irritabel. Syns jeg ser noe i midten nede i tannkjløttet. Blir så sliten av denne masingen..hva gjør jeg? noen m erfaring? har forresten prøvd bitering men han holder jo ikke ting ordentlig selv enda...hjelp, vil sove litt snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje tenner, men da kommer de tidlig:) sikker på han ikke er mer sulten da?? ammer du eller gir mme?

Skrevet

Jeg fullammer, han har spist mye (hver 1-3time) hele tiden (så hr ikke blitt så mye søvn i utgangspunktet), og prøver mat ofte nå når han skriker, men han gulper mye mer av det og klagingen er litt annerledes enn "matmas" så tror ikke det er det...

Skrevet

Ville bare si at jeg opplever akkuat det samme naa med min gutt paa tre mnd, og jeg mistenker ogsaa at det er tenner. Jeg tenker aa se an noen dager. Hvis det er tenner finnes det noe man kan smòre gommene med, gjòr det ikke? Jeg pròver aa tròste saa godt jeg kan, men han klager faelt.... Det er liksom saann sutring som naar et stòrre barn vi ha viljen sin, liksom....men det er jo litt tidlig for det....

Skrevet

Det kan være tenner, ja. Jenta mi fikk tanna si når ho var ca 7 uker gammel. Den uka (litt mer) tanna pressa seg gjennom tannkjøttet sutra ho utolig mye! Kjøpte sånn tannmiddel fra apoteket som hjalp godt. No e ho 3, 5 mnd med ei fin lita tann nede:) Noen e jo bare vældig tidlig ute:)

Skrevet

Kan jo være.. Har selv ei jente på 3 mnd og mistenkte det samme her siden hun begynte å bli mer grinete. Men plutselig gikk det opp for meg at hun bare var trøtt/overtrøtt. Vi var vant med at hun sovnet hvor som helst og når som helst. Men etterhvert som hun ble eldre og tok inn flere inntrykk, koblet hun ikke lenger ut på samme måte. Hun trengte mer ro for å sove. Så vi begynte å legge bedre til rette for soving på dagen og da gikk det bedre.

Men kan jo hende du har full kontroll på sovingen og alt det andre og at det faktisk er tenner :)

Skrevet

Kan være spenninger i kroppen som er kommet snikende også.

Om det ikke blir noe forandring så kan det jo være værdt et besøk til kiropraktor.

Ingen skade kan skje av det:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...