Gå til innhold

Resolution 7 eller Bailine?? Er så usikker....


mamman til snupp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm...er det ingen som har prøvd begge deler?

Leste noe her for en stund siden om at Resolution seven var så mye mer effektivt enn Bailine, men det ser ikke ut som det er så mange som har brukt det her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om den første greia di der, men har prøvd Bailine. Det er kjempeeffektivt, hvis du er utrent. Gikk inn mange cm. Ulempen er at om du ikke opprettholder bruken, siger du ut igjen i løpet av to, tre uker. Regner med det gjelder for den resolution -saken også, hvis det er noe av det samme. Jeg fant i alle fall ut at for de pengene, og tiden jeg brukte på det kunne jeg trene ganske mye på helsestudio, eller gå i fjellet helt gratis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg holder på med resolution 7 nå, etter bare 1 beh gikk jeg inn 6 cm i livet(delt på tre punkter)nå har jeg hatt tre beh, gått ned 2 kilo og er synlig slankere, jeg skal ikke måle meg i omkrets før etter 5 beh, men har nok krympet en del.

Om jeg skal anbefale noe er det absolutt dette, og i tillegg blir du jo kvitt alle slaggstoffer i kroppen, kjempebonus:)

nå skal det sies at jeg har et sundt kosthold og er ca middels aktiv,går tur hver dag, det hjelper nok det og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...