Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Har 2 års bursdag i helga.Og alle kommer i bursdag bortsett fra henne for hun er så sliten.....vet hun er deprimert men det er da barnebarnet hennes og en time hadde hun vel kunne greit.Klarer meg fint uten jeg, men hun har jo en sønn også som blir skuffa.....
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Hvis din sigermor sier at hun ikke orker, så syns jeg du burde respektere det. Det å føle seg presset til å gå i et sosiat lag er ikke festlig i en slik situasjon. Forsøk heller å invitere henne utenom det øvrige selskapet, kanskje hun føler seg mer vel med det.
Mø schæl! Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Jeg skjønner frustrasjonen din, men du må huske på at dersom hun har en depresjon, så kan sosiale sammenkomster av dette slaget være en sann tortur. Hun sier nok ikke nei for å være ekkel, det er nok ganske vanskelig for henne også! Kan ikke dere heller ta en tur til henne alene ved en senere anledning, en liten "privat" 2-årsdagsfeiring? Så ordner dere med alt, tar med en god kake, brus og digg - vis at dere bryr dere om henne nå. God bursdag :-)!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Man kan ikke alltid få det slik som man vil, HI. Hva er det verste som kan skje, om svigermor ikke kommer til 2-årsdagen? En skuffa sønn og en skuffa barnebarn? Gjør som de andre damene over her sier: respekter henne. Å ha depresjon er ikke barnemat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå