Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 jeg har ikke fått barnetrygden ennå, noen fler som ikke har fått den? jeg sendte mail til NAV for noen uker siden med konto.nr mitt, og var nedom der i går og leverte det skriftlig. men da var det for sent da vel? noen som vet om jeg får dobbelt neste mnd eller hvordan det blir gjort da??
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Når fødte du? Du får ikke barnetrygd før måneden etter du fødte, så hvis du fødte i februar får du ikke før i slutten av mars...
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 jeg fikk han 27 desember... så det er to mnd siden og har ikke fått noe ennå... hmm
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Så pass! Ja, da ville jeg gitt nav et alvorsord... Du får nok tilbakebetalt, ja, for det er tross alt penger du har krav på.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 fikk brev for over en mnd siden og der sto det som du sa om at jeg får etter den mnd som han ble født. altså skulle det være januar, men så står det etterpå at første utbetaling er altså feb. 08. skjønner ingenting jeg... blæ på hele NAV altså
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Da roter de fælt! Ta med deg fødselsattesten og gå og snakk med dem!
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Jeg husker dette selv, ikke jenta mi i begynnelsen av juni. Den første barnetrygden fikk jeg utbetalt i slutten av august, fikk da dobbel barnetrygd.. NAV er så treige, jeg hadde i tillegg sendt inn alle papirer lenge før termin, eneste jeg mangla var fødselsnummeret hennes. Det fikk de bare tt par dager etter hun kom til verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå