Gå til innhold

RIKSEN - noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 2 ICSI og ett fryseforsøk i Tromsø har vi nå valgt å søke overføring til Rikshospitalet. Vi bor i Oslo og valgte Tromsø pga ingen ventetid da vi satte i gang med prøverør. Hva er deres erfaring med Riksen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Riksen! Har vært til uttak i dag og føler jeg ble tatt veldig godt hånd om! Det er heller ikke så lang ventetid, egentlig... 6 mnd fra søknaden ble sendt til jeg begynte på medisinering...

Skrevet

Dytter

Skrevet

Jeg har også gode erfaringer med Riksen.

Vi foretok vår første ivf i 2005, som endte med en gutt født i 2005!

Nå er vi i gang med søkenforsøk, fortsatt ved Riksen, og er på vårt tredje og siste forsøk. Den siste egginnsetting onsdag.

Jeg syns kanskje det ble veldig samlebåndsaktig i begynnelsen, men ettersom jeg ble flinkere selv til å spørre, sette meg ned å fortelle, ta initiativ til å komme i dialog ble alt mye bedre.

Denne siste gangen syns jeg at alle jeg var i kontakt med var utrolig servicevennlige og positive.

Men spør man ikke, tar man ikke selv initiativ til å kommunisere, kan man glatt gli ut og inn av Riksen uten å føle seg spesielt godt tatt vare på.

Det beste eksempelet fra denne runden er da jeg skulle inn å sette inn egget mitt nå siste gang, og jeg var litt småstressa over at det bare ble ett befruktet egg, så sa damen fra laboriatoriet: "Jeg sang litt for egget ditt i går kveld"!

Og det synes jeg var utrolig hyggeligt sagt!

Det høres kanskje banalt og klosset ut, men jeg satte veldig pris på hennes kommentar.

Så gå for Riksen!

Lykke til.

Skrevet

Har bare positive erfaringer i fra Riksen. Det eneste må være at det kan ofte være vanskelig å få tak i de på tlf. En gang satt jeg i 40 min kø på tlf før jeg kom fram. Andre ganger har det tatt rundt 10 min.

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar! Vi er veldig fornøyd med Tromsø, men ønsker å redusere stress og lang reisevei.

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med riksen. Skal ha prøve med AIH noen ganger nå, før vi eventulet forsøker prøverør. Blir spennende dette;) Men som sagt veldig fornøyd med legene vi har snakket med på riksen til nå.

Skrevet

Veldig fornøyd:-)

Noe er det vel alle steder, men er generelt veldig fornøyd!!

God oppfølging.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...