Gå til innhold

Dollypopp!

BabyDior - lykkelig mamma :=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svarte deg vel på pm,men er flere som har spurt.

Joda,skulle det.

Litt av hvert som fikk meg til å ombestemme meg egentlig.

For det første valgte jeg ABC for å garantert få badekar på fødestuen,trodde de var de eneste som unne garantere det.

Så var det det at de skal være sååå hyggelige og imøtekomne der,har hørt at det bare er å ringe, osv.

Jeg ringte de siden jm ba meg om det og de hadde ikke tid til å snakke med meg.Ringte meg tilbake senere og ba meg ringe legevakten hvis det var noe....jo,takk...

Var hos første time hos JM i uke 14,fikk omvisning på avd og hilste på noen av de andre der.Fikk liksom ikke helt god-følelsen,synes ikke det var en så god og avslappet stemning der som jeg har hørt så mye om.

Ble egentlig veldig skuffet og usikker.

Valgte også ABC fordi de har familierom og fordi man slipper å gå andre steder på kontroll.

Leste mer om tilbudene de har på Riksen(som jeg også hadde plass ved) og fant ut at de også har badekar på alle fødestuer.I tillegg har de alle andre typer smertelindring på samme rom.

Vi har vært der mye pga prøverørsbehandlingen og har vært veldigfornøyde der.

Så selv om vi ikke er garanert familierom der så valgte vi å takke nei til plassen på ABC.

Har fått time til JM her jeg bor og det er i gå-avstand.Sikkert greit med tanke på barselgruppe også.Det hadde nok ikke JM på Ullevål ordnet.

Nå er jeg veldig fornøyd med valget og føler at det er det rette:-)

Nå var jeg heldig som fikk plass 2 steder så jeg kunne velge,kan man ikke det må en bare gjøre det beste ut av det.

Blir sikkert en grusom opplevelse uansett....hehe.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137002930-dollypopp/#findComment-137043276
Del på andre sider

Hei - takk for svar.

Ok - da skjønner jeg valget ditt...

Grubler veldig på om jeg skal søke ABC eller ikke - er i uke 16 nå, så spørs vel om jeg får plass der..

Skal til ul på Ullevål 31/3 så får evt spørre litt mer da..

Håper det ellers går bra med deg :) har fulgt med deg en god stund og gleder meg på deres vegne med den lille spiren! :)

Vi får bare håpe vi glemmer smertene fort igjen - det er jo det de fleste gjør he he, men det er nok ett lite helvete når det står på som verst... :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137002930-dollypopp/#findComment-137053344
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...