Gå til innhold

normalt for gutt 6,5mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min har til nå bæsjet en gang daglig,men nå plutselig er det opptil 4ganger daglig..er dette normalt for en gutt på 6,5mnd,som får grøt til frokost,frukt til lunsj,middag og grøt til kvelds..?får i tillegg mme da.

så har han begynt å våkne i 4tiden hver natt,vi har avvent han med mat om natta,men nå er det ingenting annet enn det som hjelper..kan han ha vondt i magen?han får nok mat i løpet av en dag,så han kan umulig være sulten å ha behov for det.prøver å dryge ut tiden lengst mulig med vann før han får mat da,men da blir det rasing så det holder.og etter han har fått melk sovner han med en gang..hva skjer..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er inne i en sånn periode nå og har holdt på sånn i ca en mnd. er 7 mnd nå. ser så vidt at det er tenner på gang her. har to fra før og ser tydelig flere. vondt i magen og urolighet om natta har jo som regel en sammenheng med at det kommer tenner. vil han ha mat på natta eller bare sutrer han. prøv og gi han vann i steden for hvis han ikke vil ha mat. det kjøler ned gummene litt mere enn varm mme.. og bruk dentinox(med måte så klart).. det har vært vår redning. veit det er mange som er skaptiske til den men bruker du lite så er det ikke noe galt med det. lykke til..

Skrevet

skulle nesten tro at det jeg jeg som har skrevet dette. Vi har det også akkurat sånn. Avføring ca 3-4ganger om dagen, veldig løs. Var bare en gang om dagen tidligere, og da mye fastere. Sutring og skriking hele dagen. Helt umulig å få han til å sove, og vedlig urolig om natta.

Har sett litt i munnen hans den siste tiden, og nå tror jeg det begynner og komme frem noen tenner. Er liksom noe hvitt, i gommen. Ser ut som et halvt riskorn:p Så nå tror jeg det er tenner som kommer opp.

Han spiser helt hysterisk på ting også

Skrevet

glemte og si at lillegutt er 6mnd og 2uker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...