Krokka og prinsessa Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Må bare fortelle dere det! Da hun var 2 mnd kjøpte jeg en stor og god treningsmatte (uten ftalater). Den kostet 800 kr, og jeg var veldig usikker på om det var verdt så mye penger. Nå er hun 5 mnd, og siden den ble kjøpt har vi kost oss mange ganger hver dag på matta! Det er mye mer tiltalende for meg å være sammen med henne på gulvet, og mye lunere for henne enn å ligge rett på parketten. Hun beveger seg også friere på denne som ligger i ro i stedet for på ett pledd på gulvet. Så nå leker hun og koser seg her, både på mage og rygg. Hun øver på å snu seg og sette seg opp, men får ikke helt til enda ;o)
anine&bollene Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Helt enig Jeg har to matter, og der leker tvillingene myyyyye. Det er nok den beste investeringen jeg har gjort ja
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 helt enig! fikk ei sånn matte til jul (sto på ønskelista ja) og har brukt den hver dag siden! har babygymen stående oppå den også. hun har akkurat begynt å rulle nå, vedlig greit med matte, for da gjøre det ikke vondt å "velte"
Solmamma Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Hva heter den typen du har og hvor får man kjøpt den? Hvor stor er den?
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Å!! Sånn vil jeg også ha:) Hvor kjøpt,pris og str??:0)
Piipii Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Helt enig. De har sånne matter på tilbud nå på sport1 butikkene:) Tror de kostet 299 jeg. De er lange, men vi delte den slik at den ble 1*1meter:)
Krokka og prinsessa Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. februar 2008 Vi har Merida sin matte. Den største på 200 * 120 cm. Så der er det plass til både lillemor, meg og pappaen hvis vi vil ;o) Kjøpte den på MX- sport, til 800 kr. Den er tykk (1-2 cm, ikke helt sikker), varm og god! Er så glad i den!!!
Krokka og prinsessa Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. februar 2008 vil forresten bare si at den kan brukes i maaaaaange år. Perfekt når de blir større til å sitte å bygge lego på, eller leke med dokker. )
Milla-baby Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Supert! sånn matte skal jeg også kjøpe! ;o) har vært planen en stund. Men nå skal vi snart flytte i større leiligh.så da skal jeg kjøpe en stor og god matte jeg også. Er jo kjempe lurt å ha! ;o) Nå beg.leketeppet å bli i minste laget også...
Yrha Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Jaaa! VI er så glad i matta vi også! Fikk den til jul, tror den er kjøpt på sportsbutikk. Den er 1x2 meter, og det er deilig at den er så stor. Plass til alle oss 3 på den Den har fast plass midt på stua, så lillegutt kan følge med alt som skjer fra matta si
nina-ballerina Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 Henger meg på denne!!! Kjøpte vår matte på G-sport og betalte vel rundt kr 800,- for den... Den ble jo kjøpt hovedsaklig for at tulla skulle å leke på den, men den er også kjempefin for meg å trene mage og rygg på i tillegg!! Kommer til å ligge på gulvet her i mange år denne
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 29. februar 2008 #12 Skrevet 29. februar 2008 hvordan ser disse ut,er det bare å spør etter lekematte???
dimeglio Skrevet 29. februar 2008 #13 Skrevet 29. februar 2008 Hvis man kjòper det i sportsbutikk - er det det samme som treningsmatte for voksne? Bor i Italia, saa jeg maa vite hva jeg skal se etter....
Fire småtroll Skrevet 29. februar 2008 #14 Skrevet 29. februar 2008 Jeg er også superfornøyd med min, lurer på hvorfor i allverden ingen fortalte meg hvor lurt dette var da de to eldste var små... Nå sitter hun jo, men rett som det er strekker hun seg litt for langt og tipper over, men matta er jo så myk og fin, hun slår seg ikke i det hele tatt, hadde hun sittet rett på gulvet hadde det blitt et smell i parketten. Sklir ikke på den heller, så foten får litt feste når de vil opp i krabbestilling. Og bare for å ha sagt det, 4 og 6 åringen leker også på den, lager parkeringsplass med bilene, ligger på den og ser på tv, sitter og pusler puslespill osv. Årets investering!
Krokka og prinsessa Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 29. februar 2008 Dimeglio: Ja, den vi har er egentlig en trengingsmatte for voksne. Vær obs på å kjøpe uten ftalater =o)
Krokka og prinsessa Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 29. februar 2008 Mente selvsagt TRENINGSMATTE. )
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 29. februar 2008 #17 Skrevet 29. februar 2008 Tror de er billigst på Barnas hus:) Vi kjøpte vår til 499,- der, men det var på tilbud. Orginalt er de 699,-. Det er slike som de har på helsestasjonen:)
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #18 Skrevet 29. februar 2008 Enig, jeg kjøpte en yogamatte til jenta vår og det er det eneste stedet hun vil leke selvstendig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå