<3 mamma til 2 jenter <3 Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 i dag skulle jeg gi henne grøt med litt knuste eplebiter i (og det var i kjempesmå biter) til og med da brakk hun seg...gjør barna deres og det når de får noe mat med litt biter i??hun er forresten 8 måneder nå og hun får ganske ofte smake på mat med litt tyggemotstand i så jeg syntes hun burde venne seg til det snart......det er så utrolig forferdelig og se på når hun brekker seg.!!jeg får panikk hver gang så jeg håper hun kommer over det snart.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 ja d er helt normalt. Skjer ofte når man gir middag eller grøt som egentlig er helt most å så kommer d klumper i den, de er liksom ikke helt forberedt på d da. Derfor er d lurt å gi dem brødskive så de venner seg til d. Jeg kunne ikke gi jenta mi 8 mnd middagsglass før ho nesten var 11 mnd.
r r r Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Tenkte også å tipse deg om dette med brødskive. Så lærer hun seg å spise "klumpete" mat. Jeg hører at det er vanlig at de brekker seg av klumper. Men jeg har ikke opplevd det med mine tre. De to eldste begynte å få brød da de var ca. 6 mnd gamle.
mamman til to gutter Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Har også samme problemet med mini på snart 8mnd. Han brekker seg også når han får brødskiver, så det har ikke vært noen løsning her. Selv most banan har vært for mye klumper, men vi prøver stadig forskjellige ting...
Snupi27 Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 jeg begynte når jenta mi var 6 mnd med skorper og brødskalker. nå får hun middagsglass med biter i og brødskiver med pålegg, hun brekker seg veldig sjelden. hun er 7 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå