Motlandsmarka Familiebarnehage Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Heisan! Jeg starter familiebarnehage etter sommeren, men er ledig som dagmamma frem til da. Er du intr. i å komme å se hvordan vi har det og ta en prat så ta kontakt.
hebbenoni Skrevet 3. mars 2008 #2 Skrevet 3. mars 2008 Hei hei Jeg er gjerne interessert. Hvordan kontakter jeg deg, vil gjerne komme og se hvordan dere har det. Mhv Nina
Motlandsmarka Familiebarnehage Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 Har sendt deg mld. med tlfnr. ) Velkommen på besøk )
Motlandsmarka Familiebarnehage Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2008 Heisan! Har fortsatt en plass ledig hos meg, om det er noen som trenger dagmamma ;o) Vi har faste rutiner og fast opplegg, i form av lagedag, bakedag og turdager m.m. Vi har også varm lunsj 3g. i uken.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 hei vi regner m å trenge dagmamma fra høsten av, min gutt er 4 mnd nå og 10 mnd fra høsten. er det familie barnehage som du har starta hvor ligger den på nærbø? vi bor på bryne da , så det var ikkj så langt.
Motlandsmarka Familiebarnehage Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2008 Heisan! Ja planen er å starte familiebh. fra høsten av, da går alle søknader gjennom kommunen, men frem til da går alt gjennom meg. Jeg er dagmamma nå i en overgangsperiode, til oppstart av fam.bh. å det er der jeg tar inn barn nå om noen har behov for det ;o) Men skal holde deg informert om hvordan du evt. går frem for å søke plass hos meg til høsten når det blir aktuelt ;o) Skulle det ikke gå gjennom med oppstart av fam.bh. så har jeg selvf. ledig til høsten for private inntak, men jeg tar kontakt igjen så snart jeg vet mer ang. høsten selv. Det er bare å sende mld. her eller på mail om det er mer du lurer på )
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 litt mer spm kor mange barn kan du ta inn? skal det være noen pedaogisk personale som er med i denne familie barnehagen? hvordan tenker du åpnings tider. og viss vi må søke i kommunen så vil vi ikke få plass siden vi bor i time kommune? mange spm her.....
Motlandsmarka Familiebarnehage Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2008 Hei igjen ) Vi skal ha mellom 6-10 barn alt etter om hvilken alder barna er, det er en førskolelærer hos oss 4dg. i uken, så det blir bra opplegg med, månedsplaner, faste rutiner m.m. Det vil være 2voksne til stede hver dag. Tilsammen er vi 5ansatte inkl. førskolelærer. Åpningstidene vil være 7.00-15.30 Jeg har med i vedtektene mine at personer fra nærliggende kommuner kan søke, om det ikke er nok i vår kommune som ønsker plass hos oss, så jeg kan gi beskjed om det blir en åpning hos oss fra høsten ;o) Vi legger vekt på å tilby et bra opplegg for barna, å følger selvf. rammeplanen og barnehageloven )
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 hei takk for svar. men vi kan ikke ta imot plassen, fordi jeg begynner 06.50 og slutter 16.30 vi får finne en anna løsning... mannen jobber i stavanger og må ta tog klokka 7
angelica05 Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Hei. Jeg er ledig dagmamma på bryne. Så vist du ikke fikk dagmamma på nærbø kan du bare kontakte meg. Mitt nr er 46462443. Håper og høre fra deg. Mvh Tina
angelica05 Skrevet 12. august 2008 #11 Skrevet 12. august 2008 Har du fått dagmamma til guttene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå