Gå til innhold

Flere som har blitt klippet?hvor lang tid tok det før det sluttet å gjøre vondt "der nede"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

au, det gjør så vondt...i dag er det 9 dager siden fødselen og det er fortsatt kjempevondt å sitte..stå for lenge osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg ble også klippet under fødsel.

De første dagene var ekstremr vonde, ikke noe godt å sitte og vondt å gå på do.

Men jeg satt i grønnsåpe vann(grønnsåpe fra apoteket) tre ganger om dagen og etter ca fjorten dager ble det mye bedre.Merket stor forskjell etter jeg begynte med dette så det er kansje verdt et forsøk???

Klem

Skrevet

Merket ingen ting til deg jeg, hverken klipping, sying eller i etterkant. kjente at det var sydd, men gjorde overhodet ikke vondt.

Skrevet

ja, dupp hele understellet i grønnsåpevann fra apoteket!

det tar sin tid før detg går over, mener å huske jeg hadde vondt et par uker. måtte sitte på ene skinka osv.. (akkurat det er det ingen som forteller om før fødsel gitt)

hold ut, det går over! hadde sting både utenpå og inni, og trodde det aldri skulle bli bra igjen, men gi det noen dager til, så merker du bedringer allerede!

Skrevet

her tok det 2 mnd.... :o(

Skrevet

kjenner til det der ja! her tok det ca. 14 dager før det kom seg så pass at jeg kunne sitte normalt. på sykehuset og de første dagene hjemme, kunne jeg ikke sitte i det hele tatt :o( men når det nermet seg 3-4 uker etter fødsel var det ganske bra igjen! og nå etter 6 mnd er jeg heldigvis helt normal igjen. trodde nesten ikke jeg skulle bli det!hehe

Skrevet

Det tok ca. 2 uker her også. Har blitt klippet under begge fødslene mine, og det tok 2 uker begge gangene. Hold ut! ;-)

Skrevet

kjenner meg igjen i det du skriver.... dakar...:(

Mitt tips til deg er å sende noen på butikken etter BADERING.

det hjalp meg utrolig mye, sittt på den overalt.

Om de ikke har i butikken, SPØR.

Det var ikke akkurat sesong for slikt til meg heller når jeg trengte ,

men de dro ut på lager og fant i til meg Også er det mange som anbefaler LACTASYD såpe i stedet for grønnsåpe, for den er antibaktriell ellr.nå sånt. Ta å sitt i lunkent vann med Lactasyd flere ganger om dagen og skift ofte bind.

Hold ut!!! Det blir bedre, lite trøst men det er sant.

Skrevet

Et lite tips fra meg som jeg fikk på sykehuset: Sitt rett med begge skinkene i stolen (ikke sitt skevt) Da kan stingene gro feil, eller gå opp.. FIkk jeg beskjed om ihvertfall..

Tok 2-3 uker før jeg synes det var greit å "slenge meg ned i sofaen" =)

Skrevet

Jeg ble klippet litt, sydde 6 sting. Jeg synes det tok ca 3 uker før det sluttet å gjøre vondt å sitte, kjøre bil osv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...