proppeloppen Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Hei alle "strevere" Jeg vil gjerne dele min historie med dere slik at jeg forhåpentligvis kan gi nye håp til de som strever litt ekstra og er motløse. Jeg har lest mange av innleggene her inne og kan vel si at jeg kjenner meg igjen i det meste som er skrevet. Jeg tror jeg har erfart alle disse følelsene dere beskriver om motløshet, dyp fortvilelse, sorg,..........forventninger, glede, spenninger...... på om dere "trekker" det riktige loddet denne gangen. For det er jo nesten et lottospill. Noen taper og noen vinner. Jeg er 39 år og startet "prosjekt barn" når jeg var 28. Vi har vært igjennom 4 prøverørsforsøk og er av de heldige som har fått lov til å henge opp et bilde av vår lille prinsesse i gangen på klinikken. Jeg ble gravid på det 4.forsøket og da var jeg 34 år. Hadde ikke særlig tro på at vi skulle få dette til ved siste runde - men det gjorde vi!! Vi hadde 3 ICSI-forsøk først, og halvparten ICSI og IVF på det siste. De ville prøve noe nytt på det siste forsøket med å ta IVF på noen av eggene våre for å se om det var "liv laga"!!! Gjett om vi er glade for det i dag. Det resulterte i vår lille IVF-prinsesse som er 4 år i dag. Vi er nå i gang igjen med søskenforsøk og har allerede et misslykket forsøk bak oss. Vi kommer til å prøve igjen så får vi se hva som skjer. Jeg syntes selv det var veldig godt og motiverende å lese om de som hadde lykkes "mot alle odds", når vi selv holdt på. Håper derfor at jeg har gitt dere litt ekstra pågangsmot til å fortsatt stå på og IKKE GI OPP!!!! LYKKE TIL ALLE SAMMEN
Kanskje i år? Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Så flott at du deler din historie!! Det er alltid hyggelig og ikke minst oppmuntrende å høre om at det er mulig selv det til tider føles tungt.
ivf-79 Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Så fint du deler din historie Håper det klaffer for dere snart igjen, masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå