Alvepia *happy mum* Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 da fikk vi svaret.... men det bli ikke innsetting før på tirsdagen...... Sitter å venter på telefon fra trygdekontoret om de dekker fly biletten min på tirsdagen hvis jeg drar hjem i dag da.... nå har jeg sittet på hotellet siden forrige torsdag, å har litt løst å dra hjem ja... men får vente å se hva som skjer.. Er i hvertfall kjempe fornøyd med resultatet:) *HAPPY TO DAY*
Chaiemae Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Så flott da. Håper du får tatt deg en tur hjem i helgen. Lykke til!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Skal du ikke sette inn før tirsdag?? Jeg tok ut i dag og skal til innsett på søndag, liksom... Men flott at så mange ble befruktet, da! :-D
Alvepia *happy mum* Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2008 Siden det va så "mange" som ble befruktet så de ville beholde dem så lenge som mulig, som da vil si 5 dager. Så derfor får jeg ikke innsett før på tirsdag! Lykke til dere alle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå