Bebis08 Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Jeg synes det er veldig fint. Men kanskje litt vanskelig å bruke begge sånn i hverdagen? Sånn hvis du skal rope og sånn. Men det kan hende det er bare jeg som tenker sånn. Syntes i hvert fall de passet sammen.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Vil jo bare bli brukt et av de i hverdagen... Bare det at jeg og samboer klarte ikke å bli helt enige om navn.. Ønsket egentlig ikke dobbeltnavn, men synes dette var en god kombinasjon
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Jøss. Jeg fantaserte før om at hvis jeg noen gang fikk en sønn så skulle han hete nettop Emil Nikolai! Det blir nok ikke noen Emil Nikolai på meg nei, siden gubben ikke er helt enig, men gå for det navnet, dere! :-)
ma-85 Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Synes ikke navna passet sammen, vanskelig å uttale sammen.
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Fint "på papiret", men tungt å uttale ja. Ettersom dere jo bare mener å bruke Emil til daglig er det jo helt greit Kjenner forøvrig en liten som heter Emil Olai... det er jo fint da, og kan også fint brukes til hverdags
Smurfinee Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Det var veldig fint sammen:)Liker begge navnene godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå