Venter jente 180308 Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har fått dato for planlagt keisersnitt ved Sykehuset Buskerud (pga smalt bekken) den 12. mars. Bare lurte på om det er flere som regner med å føde på SB rundt denne datoen?
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Hei! jeg har termin 7 mars, og skal føde på Drammen.....Håper da inderlig det skjer snart,e r så lei av å vente. Vi venter nummer to.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Hei du! Jeg har termin 8 mars og er førstegangsfødende, så mye mulig jeg er der rundt de tider:) Hadde jo vært gøy å treffe noen av dere herfra BIM i virkeligheten og:)
siwiren(fødeklar) :-) Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har termin 16 mars, men håper på å være på sykehuset med baby før.... :-)
Venter jente 180308 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 Det høres jo ut som det er gode sjanser for at noen av dere er der samtidig med meg da, selv om det selvsagt er vanskelig å vite på forhånd så lenge en ikke skal ha planlagt keisersnitt. Hvordan er formen deres for tiden da? Min er faktisk overraskende god, men det skal selvsagt bli godt å "komme i gang" med å være foreldre etter hvert, har jo ventet en stund nå. :-)
siwiren(fødeklar) :-) Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Syntes jeg har gått gravid i en evighet jeg! Tar lang tid dette altså, men den som venter på noe godt... :-) Formen min er egentlig veldig bra, sliter med veldig vond bekkenløsning da, men ellers veldig bra! Jeg har 12 dager igjen nå, men håper jo det blir litt ferre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå