Gå til innhold

Har noen blitt nedreglert ved Suprefact sprøyter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt desperat her ;)

Har nemlig fått resept på dette, men ingen apotek skjønner hva jeg spør om. De finner ikke legemiddelet på skjermen..

Har tidigere sett at flere her inne har gått på det, så det kan da ikke være så uvanlig??

Så hvis noen har gått eller vet om noen som har brukt sprøyte isteden for nesespray, så skrik ut :)

Hvilket apotek og hvor brukte dere i tilfelle. Resepter kan faxes ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke brukt den selv, kun suprecur. Men som du sier er det flere som bruker sprøyte varianten - den skal da finnes, ligger inne på Felleskatalogen også (2 typer ser det ut til, for infertilitet og for menn/prostatakreft). Nordica er blant klinikkene som bruker denne og vi er jo flere norske som går der.

Vet ikke om dere holder til i Oslo omr, men har du sjekket med Vitus Apotek i Røde Kors klinikken, Fr.Stangsgt.? De har Aleris Fertilitetskl i sammen hus og har derfor det meste inne eller kan bestille. Jeg har hentet mang en dose der. Alternativt Apoteket på Riksen. Apotek hvor de kjenner til IVF'ere har gjerne mer erfaring om det vi spør om.

Håper det ordner seg !

Skrevet

Jeg har brukt Cetrotide sprøyter som nedregulering.

Det har de på Apoteket på Aleris. Vet ikke om det er synonymt med det preparatet kona di skal bruke, men det er sikkert ikke langt unna det er likt.

Ellers så finnes det nedreguleringssprøyter som heter Orgalutran. Vet at de har det på Apoteket på Down Town-kjøpesenteret i Porsgrunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...