Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 føler jeg ikke har tid jeg. syns det er mye stress hit og dit,mas osv. får rett å slett ikke tid føler jeg. da jeg hadde kunn elstemann trente jeg masse hjemme,men etter jeg fikk nr 2 å begge er hjemme med meg har jeg ikke tid. Liker ikke kroppen min i det hele tatt og skulle absulutt trent.men etter 1 dag med aktivisering av elstemann som har et veldig høyt aktivitets nivå og minstemann på 7 mnd som sover lite og er kiss-kidd føler jeg at jeg ikke har overskudd til å trene. vasker 2t tirs og tors og 3-4 t pr hælg på kiropraktorkontor å, så me husarbeid osv hjemme å så er jeg helt kaputt. flere som har d slik eller er det bare meg??
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Skjønner deg godt, sånn er det igrunn her og. Har også to barn, minste med kiss her og.Energien går med til barna fra morgen til kveld. Har tenkt mye på å begynne og trene jeg og, men når kvelden kommer detter jeg helt sammen.... Men i grunnen så hadde det jo vært positivt å trene. Da hadde jo man sikkert fått mer energi og overskudd. Fysisk aktivitet er jo positivt for det meste. Så kanskje vi bare skal ta oss selv i nakken og komme oss i aktivitet. Man får jo egentid på denne måten og.........
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Jeg kan anbefale å gå til innkjøp av en ergometersykkel:) Jeg setter meg på den forran tvn og sykler så langt jeg orker. Da slipper man styr med barnevakt, jeg gjør det når hun sover på dagen eller har lagt seg for kvelden. Har fått MASSE ekstra energi av det og merker tilogmed at jeg trenger mindre søvn.
Mamsen og lillegutt Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 eller rockering:) det er gøy å stå å holde på med om kvelden når eg ser på tv:)
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Kjøp en sånn tvilling jogge vogn. Gøy for alle tre! Kan være litt dyrt, men ikke verre enn et medlemsskap på SATS. Forresten, jeg synes du får gjort mye jeg... så skjønner godt hvis du er sliten. Men man får overskudd av trening, er bare litt tungt å komme i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå