Gå til innhold

blir man ustabil av Pergo?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er av den typen som ikke kan gå på p-piller fordi jeg blir helt umulig å ha med å gjøre av hormonene... Er vanvligvis en positiv og blid jente, men når jeg har prøvd meg på forskjellige p-piller så har jeg altså blitt en skikkelig dust. Det værste er at jeg ser det jo selv, men blir bare så vanvittig irritert. Har vært igjennom lap og der fant de ingenting så legen sa at neste steg er hormonkur og inseminasjon (tipper det er pergokur?)

Er pergo også sånn de blir ustabil av eller er det andre bivirkninger av det? Eller reagerer bare kanskje alle forskjellig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ble fryktelig hormonell av Pergoen, men det varte i to dager, så gubben skygga leiligheta så jeg fikk rase i fra meg i fred. Fikk vaska rundt da ihvertfall ;)

Men jeg regner sterkt med at dette varierer fra person til person, hvor hormonelle man blir.

Klem:)

Skrevet

Føler ikke at jeg er så grei å ha med å gjøre når jeg tar pergotime nei..hehe

Skrevet

Hvilke bivirkninger man får og ikke er nok veldig individuelt. Jeg kan ikke si at jeg reagerte noe spes på p-pillene da jeg gikk på de. Men fy flate å utafor jeg var da jeg gikk på pergo!

Var bare så ufattelig trist og lei meg hele tiden, kunne begynne å gråte av alt og ingen ting- har aldri opplevd noe lignende før!

Har bare hatt en kur, men den var dobbel. Frister ikke sånn veldig å ta det igjen- samtidig hvis den kan hjelpe meg mot målet- så skal jeg alltids klare å leve med de bivirkningene pergo gir!

Skrevet

Jeg ble gal fysisk og psykisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...