Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Nå begynner bebisen min å nærme seg 5mnd'er og har begynt med grøt om kvelden. Det var på dette tidspunktet jeg skulle begynne å ha min nye sunne kropp tilbake tenkte jeg i min uvitenhet for noen mnd'er siden. Ikke slanking da, men sunn mat og mosjon. Hva har skjedd-jo, jeg er ekstremt flink til å kose meg med gode ting,spes. om kveldene(lurt),trilleturene er ganske sporadiske må jeg si..må legge til at bebisen sover ute hver dag da, i vogna si, så hun får frisk luft. Med førstemann var jeg på trilletur HVER dag. Nå veide jeg meg, har noen kilo igjen til min matchvekt, men har holdt meg stabilt på et visst antall kilo. I dag hadde jeg gått opp endel så jeg :-( Og det er fredag-Kosedag. Da jeg var liten var det bare lørdag som var godteri- og god mat dag, men her i gården koser vi oss både fredag og lørdag(og enkelte andre dager også da..) Jaja, bare et bagatellmessig lite hjertesukk da..Vil uansett ønske alle ei riktig fin helg i allefall :-)
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Min sønn er 1år og her har slankingen begynt. Blir ingen kosehelg her:)
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Husk d er lov å kose seg da:) men sjønner godt du blir oppgitt når vekten går opp, jeg selv har panikk når jeg ser vekten går opp. jeg har selv noen kg jeg ønsker å gå ned,men klare ikke legge bort sjokoladen og andre ting rett å slett. d er liksom d jeg har å kose meg me når onga er lagt. frukt blir jeg bare kjempe sulten av så d er ingen vits i å hive i seg d på kveldene iallefall. så litt kos unner jeg meg. men etter påske blir d full stopp,for må komme litt i gang til sommern uansett om jeg alldrig går i bikini å slikt,men d er viktig for hælsa å føle seg vell også men nå har jeg rett å slett ikke energi til å starte en gang rett å slett. etter 3 år med minimalt med søvn,mye syke barn,stress og mas så klarer jeg ikke ta meg i nakken å begynne. går på sparebluss hele tiden. men ønsker deg en kjempe helg iallefall:) kos deg me d du har lyst på,men me måte da hehe:)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har igjen MANGE kilo jeg til jeg er nede i min matchvekt.....og ikke er det lett å få av seg kiloene heller! Meeeen jeg er ikke den flinkeste til å prøve heller da........kunne vært flinkere! Men.........hva er vitsen med å ha det formålet å komme til graven med den fineste kroppen? Skal hele livet dreie seg om å være på slanker`n og å spise sunt?? Livet får en jo aldri tilbake, en lever bare en gang.-......å da synes jeg vi skal unne oss litt kos jeg, selv om det selvfølgelig er godt å kunne se bra ut også=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå