Gå til innhold

reductil. Stoppet nedgang??


2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gått på reductil siden 2januar, å de siste 2 ukene har jeg ikke gått ned noe, jeg har gått op 1 kilo i stende.. va skjeer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sikkert bare forbigående. Så lenge du spiser som før, så skal man jo ikke legge på seg... Kan jo godt være at det er litt vann i f.binnelse med mensen eller??

Ikke lett å si!!! Du må iallefall ikke gi opp. Gå på videre med godt mot, så skal du se vekten snur igjen:)

Ha du gått ned mye på reductil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på det siden 23.januar og gått ned bare 2,8 kg. 300 gram ned på 2 uker, ikke så mye akkurat. Har stoppet opp helt. Lurer på om det er pga at jeg ikke er så veldig overvektig i utgangspunktet. Mulig det er det til deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke mensen enda,.. ikke før om 10 dager.. hmm..

veier 76 å er 169 høy.

Spiser frokost. Hjemmelaged smothis på juc å frosen fruk å banan.

Lunch 1 revita knekkebrød med baconost.

Middag. Hjemmelagede supper, gjort på reine grønsaker,tomater, vann + buljong..

Drikker grønn te, vann,kaffe.. pepsimax i helgene, Å spiser ikke etter kl 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være at kroppen har gått litt i forsvarsposisjon pga du spiser for lite... er jo ikke store kalorimengden du inntar... Er en "feil" jeg har gjort selv nemlig. Startet så fint med å redusere matinntaket, og gikk fort ned i vekt, før det pluttselig sa bom stopp. Og da fikk jeg vite at jeg spiste alt for lite, så kroppen sparte på alt jeg fikk i meg... Samme hvis man drikker for lite, da tviholder kroppen på alt veske man drikker. Sparer opp til "nedgangstider"...

Jeg er nybegynner på reductil. bjynte forje uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh., ja eg ekke flenk å drekk van :( huff..

eg skal øke dosen te legen neste uka, men tru om det e farli å ta to 10mg ? før eg har lest at nånn gjør det. Æ må nu bare høre mæ litt om æ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke tatt sjansen på to stk... Føler du at effekten har dabbet av ?? Tror du skal vente til du har vært hos legen og fått 15mg:)

Trener du noe i tilleg?? Jeg er ikke så flink dær.. samboeren min jobber så mye og sent, at da må jeg ha barnevakt... Kunne jo tatt meg en sykkeltur ut i (nesten) vårværet no som ungene er på skola/bhg.. hehe, men mange goe unnskyldninger for å la være!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... tja.. ja eg føle det bare dabbe av..

Eg har sjøl 2 små.. å de begynn ikke i barnehagen før mandagen..

Trene å tren flu blom.. hehe

Æ har en leg magic å en mini stepper som eg tar meg noen runda på om dagen, av åte så blir det ikke ...

Føle den ser litt stygt på meg :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir fort sånn med små barn i huset. Jeg har en ergometersykkel. Men den står inne på soverommet og funker faktisk best il å henge klær på. hehe.

Skulle prøve meg på sit ups her en dag, er litt forkjøla, så etter en liten stund fikk jeg skikkelig hosteannfall. Da ser 7 åringen min opp fra ei bok, ser på meg og sier tørt: Ja, mamma det er farlig å trene for mye. Hehe. skal si min samboer fikk seg en god latter:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...