Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Hei Er det noen som har hatt soppinfeksjon uten symtomer som brennende og sviende smerter i brystet (etter amming), heller i det barnet kobler seg på og de første sugetakene? Trodde kanskje det var teknikken, men i følge helsesøster så det veldig bra ut. Pumping går bra, men det har ikke hjulpet på smertene selv om jeg forsøkte å pumpe meg nesten en hel dag og så gi gutten min av flaske. Har i litt over et døgn nå forsøkt oxytocin nesespray (Syntocinon), uten at det har blitt noe bedre. Jeg har slitt med såre bryst en stund, og er nå litt usikker på om det kan være sopp? Har sjekket ammehjelpen.no og symptomene er ikke slik det er beskrevet der... Gutten min er nå snart 3 måneder gammel, og jeg har ikke lyst til å gi opp ammingen ennå.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Det høres ut som om vi har det ganske likt. Jg har gått på tre antibiotika kurer og har også blitt testet for sopp, det slo ikke ut men er ganske sikker på at jeg hadde det. Jeg tror jeg hr det enda, men gjør mindre vondt. Gjør vondt når jeg kobler han på. Er ikke sår lengre, og sugeteknikken er riktig. Er ikke så vondt at jeg ikke klarer å amme, men allikevel........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå