Nullenusken Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Vi har prøvd i rundt 2 år nå.... Skal til utredning i mai, og jeg er temmelig lei av hele greia... Var utrolig deilig den måneden som var nå, for da klarte jeg å koble av hele greia... Jeg har klart å "lure" meg selv til å tenke at jeg ikke ønsker barn nå.... Jeg vet uten tvil at jeg ville blitt lykkeligere enn noen gang dersom jeg ble gravid nå, men har liksom klart å koble det ut.... Men nå de siste dagene har min kjære gitt uttrykk for at han intenst ønsker å prøve hvertfall én måned til.... han vil så utrolig gjerne ha barn, og gir nå uttrykk for det mer enn noen gang tidligere... Har faktisk sett at han har fått nærmest tårer i øyene når han ser en baby..... Hva skal jeg gjøre??? Skal jeg bare svelge frykten for skuffelsen enda en måned??? (som er grunnen til at jeg ikke vil prøve) Eller skal jeg si at jeg orker ikke mer før utredningen???? Føler meg i en temmelig vanskelig situasjon.........
zanzibar Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Hei, skjønner veldig godt den følelsen. Men det kan jo være at dere kan ha en måned hvor dere "ikke prøver", men bestemmer dere bare på å fokusere på å ha masse bra sex istedet. Er jo også utrolig viktig at ikke sex bare blir noe man gjør for å få barn, tenker jeg. Kjøp en god massasjeolje og overask han med en romantisk aften, men avtal at de neste månedene skal det ikke handle om å lage barn, men om hverandre. Vel, det er kanskje lettere sagt enn gjort, men det er mitt forslag. Kanskje det da blir en liten bonus på kjøpet...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå