Gå til innhold

Hjelp?! Simo vs Emmaljunga

Anbefalte innlegg

Er så forvirret på hva som er best og hva jeg trenger. Pluss og minus med combi vs duo, anyone? Og er det Brio eller Simo vognene som det nylig ble funnet sikkerhetsfeil på? Jeg har bare sett på utseende, (er ikke det noe av det viktigste-he he, neida.) Men ærlig- synes simo combi vogn og emmaljunga duo vogn er de fineste. Noen som har noe anbefalinger? Bor nærmest inne i skogholt, mye ute i skog og ulent terreng og har termin i august.

Takknemelig for svar!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136998259-hjelp-simo-vs-emmaljunga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får sommerbaby, og bør dermed (synes jeg) velge en vogn med stor bag så den varer til over vinteren. Babyer vokser fort og når det blir vinter skal du ha pose også oppi vognen.

Både Simo duo og Emmaljunga duo edge har store bager, men Simo sin er hakket større. Simo er også billigere samt noen kg lettere.

Jeg hadde uten tvil gått for Simo duo og den står høyt på min liste også!

Takk for begge meldingene! Så hyggelig at dere tar dere tid til å komme med deres synspunkter. Nå har jeg i alle fall flere argumenter, det er bra. Men har ikke bestemt meg ennå, har heldigvis god tid igjen. Ikke bare bare å velge vogn synes jeg :)

Hei

Valget mitt stod mellom simo og emmaljunga, falt i utgangspunketet for emmaljunga. Men bestilte simo kombi, etter noen dager og flere besøk i butikken ble det emmaljunga edge duo. Ikke bare pga utseende men syntes denne virket mer solid og robust.

Skal ned å hente den nå, gleder meg.

Et problem jeg har vært borti med simovognene er at de har en tendens til å helle nedover der barnet ligger me hodet. D gjør at den lett tipper også. D var grunn til at jeg ikke vil ha den... (snakker fra erfaring med flere simo vogner da jeg har vært borti mange av de i barnehage der jeg jobber!)

Syns også at emmeljunga virker mer robust og av bedre kvalitet!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...