Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Vasker dere nye rangler, bamser, tøybøker ol.før de tas i bruk?
MissBenz Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Vasker alt utenom bamser og tøybøker, men kan riste de godt og/eller tørke de av med en varm, fuktig klut.
Nilu♥ Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Jeg kokte lekene hans i begynnelsen....Må inrømme at jeg er ung og at dette er mitt første barn og at jeg var litt ustabil i tiden etter fødselen. Gikk fra platen på fullt i 12 timer! Smeltet 5 smokker da jeg sovnet med gutten etc... Koker ingenting nå lengre;) Alt jeg kokte mistet også fargen, og det var kjedelig...
♥lurelure♥ Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Jeg vasker ting innimellom. Han putter det jo i munnen. Nye ting som går i maskinen hiver jeg inni:)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 skyllet eller vasket lett av biteringer og den slags
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Nei, husk at det er slik barna lærer seg å bli mottakelig for alt og ingenting. Jeg har jobba i barnehage, det var 2 barn der som hadde legeforeldre som kokte og steriliserte det meste da de var små. Ikke vært borti så mye sykdom, barna var syke så- og si hele tiden.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Eh? Nei, det har ikkje falt meg inn engang...
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 har faktisk tenkt på å vaske lekene, men blitt med tanken...er av den oppfatninga at man må være borti litt baselusker for å komme seg fram her i livet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå