Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg er 20 uker på vei, men er nå større en jeg var når jeg var 7 mnd sist, magen altså skikkelig gravidmage har ikke lagt på meg noe ellers. Har også mye av gravid "plagene" jeg hadde på slutten sist. Selv om magen er stor skulle jo ikke ungen være stor nok til å gi de plagene ennå. Begynner å lure på om det er to inni der jeg. Blir jo spennede å se på Ul da, bare så utrolig irriterenes at jeg fikk så sen time til ul. Kommer jo til å være i uke 23 før jeg kommer inn til ordinær ul. Greit de har mye å gjøre med den er jo normalt i uke 18 da. Og når det er så sent hva da om det er noe galt med barnet..... Hadde jeg hatt råd hadde jeg kommet meg til en privat en.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 da hadde jeg tatt en hvit løgn,sagt du har kjent liv,men ikke gjør det nå lenger eller si at du er veldig bekymret..da har du rett på å komme inn tidligere...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Kan ikke si at jeg ikke har tenkt på det men er nok ikke bare meg som får ul så sent, og jeg har ikke lyst til å ta tiden fra de som faktisk trenger det. Husker jeg ble sendt på sykehuset fordi jeg ikke hadde kjent liv på noen dager sist svangerskap. Og å sitte er å måtte vente i evigheter var ikke gøy nei.(en time følers jo som et år i den sitvasjonen.) Så hvis jeg kommer med slike løgner for å få time så må karnsje en kjempebekymret kommende mamma sitte enda lengre pga meg. Nei det vil jeg ikke gjøre. Men syntes jo det er ufattelig å få time til UL så sent. Greit de fikk papirene mine litt sent men var ikke min feil da. Jeg søkte plass på et sykehus i uke 10, de gav avslag men brukte nesten 6 uker på å sende meg avslage og papirene videre. Men som sagt er jo ikke dette sykehuset sitt feil heller da. Glad det ikke er mitt første svangerskap for da gikk jeg jo å bekymmret meg hver gang jeg hadde en ukjent smerte/følelse........
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 hmmmmm..... ring legen og si du føler det er noe galt og at du ikke kan vente så lenge på å få vite om det er bra med barnet. si til legen at du er redd for navlestrengen rundt halsen og sånn så får du nok komme inn før. lykke til.
*stinepine* Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 jeg har hørt at man blir fortere større med nr. 2, så det er sikkert helt normalt:o) hvis ikke, så er sikkert ikke to i slengen så dumt, selvom jeg synes det høres veldig slitsomt ut.. hehe.. hvor gammel er 1.mann??
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Ja har også hørt at man blir større fortere med nummer to spesielt hvis de er nærme så har ikke tenkt så mye over det først. Men selv om magen blir større så er jo ikke ungen veldig stor enda, og noen av de plagene jeg forbinder med å bære en ganske stor barn (altså på slutten av et svangerskap) har jeg nå. Hadde nok blitt slitsomt med 2, håper nå egentlig på en for andre kommer ikke til å være mye over året når denne er født. Men siden vi har bestemt at dette skal være siste så hadde jeg blitt glad for tvillinger også siden jeg egentlig ønsker meg 3. HEHE Har ei venninne som skal ha nummer to også .Førstemann hennes er 2,5 år nå og ho er 4 uker lengre på vei men ho har jo nesten ikke mage hvis ho sammen ligner med meg. Jaja jeg er nok bare svær skal du se. Bare å vente og vente på UL HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå