musemor... Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 De har på Deli de Luca ihvertfall, prøvde en flaske for moro skyld, synes flaskene er litt lekre, men fikk følelsen av å drikke av en parfyme-flaske! :-) Tror det ser litt kulere ut når en eller annen Hollywood stjerne har den i hånda på en rød løper, enn når jeg drakk av den på t-banen en tidlig morgen...!
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Og i følge TV2 Hjelper deg i går, så smakte det ikke noe annerledes enn springvann, men jeg har kjøpt en selv også siden flaskene er veldig stilige...
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Tull å betale så mye for det vannet, det smaker like godt fra springen...
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 du får kjøp de på Jakobs på Holtet. jeg har kjøpt jeg og! måtte jo ha det
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 60kr literen for noe som smaker det samme som vann fra springen......
LadyLuck & Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Bonaqua kom best ut i testen, både på smak og pris, så VOSS er rett og slett bare en "Kul" flaske.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Vi kjøpte flere flasker når vi var på ferie i Portugal i sommer.. Kostet 3Euro, så det var jo bedre enn her hjemme da Bruker de i stedet for vannkaraffel, fyller de opp og legger de i kjøleskapet, alltid godt og kalt vann. Det er jo rimelig for en vannkaraffel da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå