♥gullegull08♥ Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Syns jeg har sett det på den reisebutikken på byporten, oslo. Turistsjapper kanskje?
Skoobidoo Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Deli D Luca (litt usikker på stavingen der ja..!)
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 i oslo får du kjøpt det på jacobs(på holtet). ellers så jeg det på flyplassen i athen til ca 10,- for liten flaske og 15-20,- for stor.
Pusur_mor Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Voss flaskevann blir ikke tappet på voss, hehe. Dessuten kom den dårlig ut på testen til tv2 hjelper deg. Flaske vann smaker lik med springvann, er ikke sunnere, og har mer bakterier enn springvann. Enkelte steder med dårlig vannkvalitet, og på reiser kan nok flske vann være et alternativ, men ellers er det bortkastet penger.
LT86 Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 på smart club, jacobs og div hoteller får du kjøpt det på her i landet:-)
pifi med tre nurk Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Jeg fant det på Deli De Luca på Grønland i Oslo, så da har de det sikkert på flere steder! jeg syntes det smakte vanlig vann...men alle vennene mine syntes det smakte myr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå