Gå til innhold

Sjekk prisen på denne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ikke hva som er morsomt her, det er vel ikke ulovlig det noen av de har gjort, og sistenevnte annonse har jo utstyr som har høy verdi, bugabooene med det tilbehøret er jo svindyrt.

Fatter egentlig ikke at dere syns det er morsomt å legge inn andres annonser her, det er vel ikke dere som skal kjøpe varen til den prisen allikevel? ;-)

Morsomt er det vel ikke. Jeg la inn denne fordi det er den dyreste vogna (med utstyr, ja) jeg har sett siden biteringen annonserte paraplytrille i gull, carbon og skinn til 35 000. I begynnelsen når jeg så denne annonsen, tenkte jeg at det kanskje var litt uheldig av selger å lage en pakke som ble såpass dyr, siden det forutsetter at kjøper vil ha alt. Nå satte jeg meg ned og regnet ut prisen på vogn med utstyr (vet jo at denim er dyrere enn vanlig), så er pakken lagt ut for 1200 mer enn det koster nytt. Og det er nå når den er satt ned med 1000 kroner. Regner vel kanskje med at om noen ville ha denne eksakte kombinasjonen , så ville de vel kanskje prøve å finne ut hva de sparte på å kjøpe på finn. Men kanskje har selger bare et stort prutningsmonn?

Det som evt faktisk kan være greit med en slik tråd, er at de som leser den får vite hva faktisk nypris på ting er (selv om det selvfølgelig kan variere alt ettersom hvor i landet man bor)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...