Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har gruet mye da jeg er gravid og har en liten på under året her hjemme. Sist gang var jeg innlagt på sykehus masse og ser ut som går den veien denne gang også. Familien min er veldig travle og vi er nødt til å ha hjelp til barnepass men ingen å ta av. (hvis/når jeg blir innlagt.) Siden familien min ikke kan og jeg ikke kan spørre venninner om å hjelpe i ukesvis de har jo egene liv så har svigermor sagt ho kommer. Vi skal bare si fra når det blir innleggesls så skal ho komme seg hit med første fly sier ho. (ho bor på andre siden av jorda akkurat nå.) Vil jo ta et par dager før ho kommer seg hit da men et par dager klarer jo mannen å ta seg av barnet vårt alene. og blir det krise skal jeg klare å ordne noe for de dagene. Så nå slipper jeg å gå å være redd for hvordan det går hvis legen sier at det er nok å nå må jeg legges inn. (De har snakket om det allerede.)
LadyJones Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Så utrolig godt å vite at hun kommer. Høres ut som en supersporty svigermor som kan ta det slik på strak arm, med tanke på at hun er så langt borte!! Jeg har også en herlig svigermor som hjelper oss enormt og blander seg akkurat passe mye oppi livet vårt! Hun er et vidunder!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå