Gå til innhold

Oppkast etter å ha spist grøt....noen som har opplevd dette? Hvete eller melkeallergi....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....ellers har klumpen min blitt syk....kastet opp 1 ganger to dager på rad nå. Ca 15-30 min etter å ha spist grøt. 6 mnd grøt Småfolk sin god natt grøt med ris og pasta, og den andre Hipp sin havregrøt tror jeg.

han har ingen andre symptomer....ingen feber.......

Noen som har barn med hvete eller melkeallergi, og hva slags symptomer gir de. Synes poden har antydning til røde flekker rundt munnen også etter å ha spist grøt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eldstebarnet mitt har lactoseallergi, hun var gamlere når hun fikk d skikkelig, hun tålte plutselig ikke noe m melk i... hun kastet opp over en lengre periode før vi fant ut hva d var, hun har nå siden den gang vært moderat m melkeprodukter og drikker lactoseredusert melk

til og begynne m så kunne hun ikke få noe m melk i, og så prøvde vi til litt forsiktig litt forskjellig produkter

Skrevet

heisann,gutten min på 8 har melke allergi..han bæsjet opp til 14 ganger døgnet og det var veldig løst,han hadde og mye vondt i magen.magesmerter kan di få med gluten allergi i tillegg til utslett..men det er melk å gluten i masse så hvis det er kun etter grøt han spyr så hadde jeg vært i tvil,men kan være godt å få det sjekket:) jenta mi på 6 mnd hun har og begynt å brekke seg og kaste op litt etter grøt,jeg tror det er pga hun er lei grøt rett og slett...gir jeg henne skive heller spiser hun godt:)

Skrevet

jenta mi gjorde det samme, hun kasta opp grøten hun fikk på kvelden rett etter hun var ferdig med å spise (4 kvelder på en uke)

Jeg passet da på at det hadde gått lang tid siden hun fikk forrige grøtmåltid. (grøt morgen og kveld. middag i mellom) Det virket rett og slett som hun fikk for mye mat.

Så ga det seg... har gitt henne samme grøten etterpå og ingen reaksjon på den :)

Skrevet

Jenta mi kastet opp av Småfolk sin kveldsgrøt to kvelder på rad. Så den gir jeg ikke lenger. De andre grøtene spiser hun greit uten å spy.

Noen som er samme erfaringer med den?

Skrevet

....den med ris og pasta altså

Skrevet

ja det er etter dennegrøten jenta mi har begynt å kaste opp...rart at det er flere som har erfart det...

Skrevet

hm...det var jo den jeg hadde gitt også ris og pasta. Så prøvde jeg den HIPP sin havregrøt (som var god på smak) men han kastet opp da også. Jeg gir middag kl. 13, pupp kl, 16 og grøt kl. 18, pupp kl. 19. Og det var ikke mange skjeer med grøt han fikk i seg.

Skrevet

Denne grøten liker ikke gutten min heller, brekker seg og spy. Har sluttet å gi den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...