Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Har noen overivrige besteforeldre, spesielt svigers. Det har vært helt topp, men nå syns jeg det blir litt mye. De vil ha henne annen hver helg, og vi jobber i ukedagene så helgene blir jo eneste tiden vi får være litt familie sammen. Det er jo hyggelig at de er så glad i henne, men jeg synes virkelig det blir litt mye nå. I tillegg er svigers en kles-snobb uten like, og nå skal hun begynne å kle opp lille jenta mi i merkeklær. Dette er helt i mot mine prinsipper og meninger, men jeg vil jo ikke såre henne med å ikke ta i mot. Vi snakker om en person som virkelig blir såra hvis vi ikke bruker klærne hun kjøper til jenta vår. Svigers er i utgangspunktet veldig hyggelige og varme, men jeg er ikke vant med denne intense måten å være på. (De er utenlandske, mens jeg er norsk). Hjelp- hva skal jeg gjøre???
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 tja.. jeg har aldri følt for å ha noe særlig barnepass første året og så tar jeg det litt etter litt.. Nå har jeg ivrige besteforeldre jeg også, men langt ifra så ivrige... Når det kommer til gaver og slikt må du si ifra hvis du syns det blir for mye... Det er ikke riktig at de tråkker over deres grenser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå