januarbaby+maibaby Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 når legger dere de for kvelden og når får di mat?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Jenta vår får mat siste gangen rundt 22- 22.30. Og så legger vi henne for natten. Da sover hun ofte til rundt 02- 02.30. Da er det litt mat igjen og så sover hun til ca.06.30. Dette har vi fått inn som rutine nå og det er utrolig deilig.
"gullet" Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 han får kveldsmåltidet mellom 19 og 20 og så legger han seg etterpå, får mat to ganger i løpet av natta og så står vi opp mellom 7 og 7.30
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 gutten vår er litt sent i seng enda. jeg legger han samtidig som meg... ca kl 23- 2330. da får han mat... og etterpå søv han til mellom kl seks og åtte en gang. får da mat og kan sove videre etter dette. våkner han rundt halv åtte åtte så står vi opp i den tiden. skal begynne å prøve å få han litt tidligere i seng snart.
thea83 Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Heldige dere som har fått inn litt rutiner. Snuppa vår nekter å sovne før klokka nærmer seg halv 3 og da skal hun iallefall ikke i sin egen seng. (hun er ikke to mnd ennå, 6 uker) Har prøvd å holde henne våken fra sånn i 4 tiden slik at hun er god og trøtt til kvelden og i går var hun stuptrøtt, men hver gang hun kommer i sin egen seng våkner hun som et lys. Men hun sover gjerne til elleve på morgenen. Ville gjerne snudd denne døgnrytmen men det virker helt umulig. Blir sprø. Føler meg som en elendig mor som har skjemt henne alt for mye bort. Denne helgen kommer hennes nybakte tante og onkel fra Oslo (vi bor i Bergen) så tror jeg får drøye med å prøve å få inn noen skikkelige rutiner til over helgen. Noen tips som har funket for dere?
Afrodite´71 Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Hei Jeg tror ikke det er noe lurt å holde henne våken om hun er trøtt. Husk at søvn avler søvn, og etter et par timer er gutten min klar for en ny lur. I går sov han 3 timer i vogna til kl 17.30, og var klar for mere søvn innen kl 20. Da sov han på pappas bryst (nekter å sove alene i sengen sin) til jeg gikk og la meg litt senere. Han er oppe et par ganger for mat i løpet av natten, og sover gjerne et ny to til tretimers lur et par timer etter at han har stått opp. Jo mer han sover, jo trøttere er han. Men noen faste rutiner kan vi enda se langt etter. Han sover når han er trøtt og spiser når han er sulten. Sånn er det bare.
aragon Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Har såvidt begynt å få litt rutiner på kveld og natt nå, men kan fortsatt variere noe. Gutten vår legges mellom 21-22. Skal ha mat ved 01-02, 04-05 og 07 som regel og sover så videre til ca 8.30.
thea83 Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 I natt sov hun i allefall 3 og en halv time i sin egen seng:) Det var litt godt, sover mye bedre selv da. Men å sovne før kl 3 ville hun ikke. Kan ikke helt skjønne det, for fra klokka 1700 frem til leggetid sov hun bare en halv time...syntes det virker litt lite...? Hun sov sammenhengende nesten 6 timer! Typisk det når jeg har tette brystkanaler og MÅ få tømt meg....godt m pumpe da:)
shimonie Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 han pleier å spise ca kl 21-22 for så å sove, enten på sofaen ved siden av oss eller i senga si. så våkner han noen ganger ca 02, mens andre ganger ikke før kl er 6-7. kommer helt an på. en kveld kan han drikke bare 60 ml, for så å sove 9 timer, mens andre kvelder kan han spise 160 ml og sove i bare 3 timer. det varierer kan du si=) men han sover nå ihvertfall godt om nattan=)
thea83 Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 I natt sovnet hun kl 1 og sov helt til kl 8 før hun ville ha mat. Sov i sin egen seng også, flinke tulla! Etter at hun hadde fått mat sov hun videre til kl 11:) God og uthvilt i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå