Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg lurer på hvorfor noen velger dagmamma og er imot familiebarnehage og omvendt... Hva passer best for deg/ dine og HVORFOR?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Om jeg ikke hadde kjent dagmamman hadde jeg gått for familiebarnehage!
Gjest mphs Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Vi har familiebarnehage. De må følge samme opplegg som kommunale barnehager med pedagog hver uke, årsplan osv. Noe en dagmamma ikke har.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 så dere mener det ikke har noe med penger å gjøre? At deter ok å betale svart dagmamma for så å motta KS? Vet mange gjør det her vi bor pga mangel på bhg plasser. Likevel sliter enkelte fambhg med å fylle sine
Gjest mphs Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Hva har det med spørsmålet til HI å gjøre? Hun spurte om hvorfor noen vil ha familiebarnehage og noen vil ha dagmamma. Hun nevnte heller ingen ting om en svart dagmamma, det finnes hvite også vet du kanskje. Man får ikke kontantstøtte i familiebarnehager.
Duracella Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har vært dagmamma selv og stortrivdes med det. (kun for ett år) både ungene og jeg hadde en kjempefin tid som jeg aldri vil glemme. Når det er sagt, så vet jeg også hvor sårbart alt blir når man er alene med barna hele dagen, og det krever både tålmodighet, styrke og kunnskap å få til alt på beste måte. Dagmammaen må kunne sensurere sin egen oppførsel når hun er helt alene, uten andre tilstede slik det er i en barnehage. Derfor vil jeg aldri ha dagmamma selv. Stoler ikke på folk jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå