Gå til innhold

Har dere kjent noe liv? Og evt når kjente dere det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal ikke si jeg kjente spark, men var på jobb 3 timer idag og gjorde bitte litt og er 100% sikker på at når jeg etterpå sto stille, så romsterte mini der nede... Var så rart, kjente det flere ganger...... Helt utrolig;)

Jeg er 15+1 nå;)

jeg har termin ca 4 aug å har ikke kjent noen verdens ting ennå...

Er annengangs å skal på UL om en uke.

Har hørt og at man kjenner det "tidligere" med nr 2,men foreløbig stemmer det ikke. ( er 18 uker nå :) )

Kjenner at jeg begynne å bli litt stressa, ikke panisk- men lurer fryktelig.

Er veldig gla for at det kun er en uke til ul, huff!

Jeg tror jeg kjente i går. Driver og spiller musikk, og dette var midt i en sang, så var ikke helt konsentrert om magen, men kanskje den lille rørte seg litt til musikken :) Jeg er 16+6 i dag

jeg er 3 gangs og har bare kjent noen bobler som kommer dann og vann. kjenner ikke liv hver dag en gang enda hvis jeg ikke konsentrerer meg halve dagen og med to små barn fra før er det vanskelig... hehe

jeg var 17+1 første gangen

Annonse

Kjente de første tegn til liv i uke 11 + noen dager.

Blitt mer og mer iløpet av ukene.

For noe dager siden så og kjente vi de første utvendige sparkene (som kjennes og ses fra utsiden)

Jeg er i uke 16 + noen dager nå.

Var hos jordmor igår og hun sa det var uvanlig at man så det utvendig så tidlig og lurte på om jeg kanskje er i uke 19-20 allerede. Hun syntes det var veldig facinerende og måtte vise til en annen jordmor for det var så mye liv og spark. Morro synes jeg og.

Men vi får se hva ultralyden sier.

Pi, så spennende da. hadde jo vært deilig å bli satt noen uker fram, hehe..

Som sagt er jeg 2 gangs gravid, og er i uke 15+6, og siden jeg har kjent noe, så bekymrer det meg litt at jeg ikke har kjent noe etter sist gang. Fader å!!! Men er jo sikkert ikke noe farlig, for magen vokser jo:-)

Har UL 18 mars:-)

Kanskje du kan ringe til jordmor å høre om du kan få komme inn å høre etter hjertelyden?

Vet om mange som har gjort det.

Er jo ikke så at du trenger en heeeel time hvis du bare skal høre etter den? Tror de fleste jm sir at du bare skal stikke innom.

Annonse

Hei!

Jeg er 14+4idag, og er ganske sikker på at jeg kjente noe idag :)

Kjente noe jeg var litt usikker på for 2dager siden, men idag måtte det bare være den lille. Så morsomt. Blir litt mer virkelig da :)

Jeg er også 2.gangs. Sist kjente jeg ikke noe før i uke 19-20.

Jeg er 3gangs da og jeg kjente noe jeg trodde var liv når jeg var 14+5, men jeg var ikke helt sikkert...dagen etter det kjente at det igjen og da ble jeg helt sikker.

Og hver dag etter det har jeg kjente spark som bare har blitt sterkere og sterkere. Så det har vært en skikkelig akrobat der inne:)

Det er vanlig å kjenne noe tidligere ved andremann for vi vet litt mer hva vi kjenner etter:) hvis du skjønner:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...