Super-Langbein Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Tja, kommer an på hvor sensibel babymagen er. Jeg har spist det en del, men den har jeg laget selv fra bunnen av. Har altså bløtlagt bønnene over natten og kokt de lenge for å fjerne de gassene som lager sirkus i tarmen. Chilimengden bestemmer du jo selv. Undertegnede har gjennom sv.skap og ammeperiode spist mye sterk mat og det har gått fint.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Tror samboer kjøper noe ferdig-greier. Men går det bra om vi koker det lenge? Hvordan bestemmer vi chilimengden? har ikke spist det før...
LRMG Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Jeg spiste har spist alt mulig hele tiden uten problem. Ikke noe å tenke på med mindre babyen har mageproblemer du vet kommer av ting du spiser.
Super-Langbein Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Nå vet jeg ikke hva slags ferdig-greier det er snakk om hehe, men det kan jo uansett gå bra..Du vet sikkert om babyen din reagerer lett på mat du spiser eller ei. Bønner er jo fisemiddel de luxe da..! Chilimengden bestemmer man selv når man lager den fra bunnen av.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Han har kjøpt knorr ferdig-greie :-) Gutten min reagerer sjelden på noe, tror han tåler en del. Er bare meg sikkert som synes chili con carne høres litt heftig ut...
Super-Langbein Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Det går sikkert bra! Norsk halvfabrikata er jo aldeles ikke sterk for andre enn de som synes Thousand Island er eksotisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå